Meerdere google agenda's in de iPhone syncen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Volgens de instructies hier een exchange account aangemaakt in mijn iphone. Mijn contacten worden netjes gesynchoniseerd maar ik zou graag mijn agenda ook zo willen gebruiken. Dat heb ik dan ook ingesteld volgens dezelfde instructies.

Nu gebruik ik mijn agenda met meerdere categorieen, zoals werk, studie etc. Dit zou volgens deze pagina (klik) moeten kunnen (tot 25 stuks, ik heb er circa 10).
Ik ben dus op de iPhone naar deze pagina gegaan, http://m.google.com/sync maar op deze pagina krijg ik de melding dat mijn apparaat niet ondersteund wordt, ik kan vandaar dan ook niet aangeven welke agenda's ik wil syncen.

Ook vanaf de computer kan ik niet aangeven welke agenda's ik wil syncen (tenminste, ik kan het daar ook niet vinden)

Ik zou dus heel graag alle categorieen (of een stuk of vijf iig) willen zien op de iPhone, als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
Als je inlogt op mobile google (m.google.com) met Safari en daar inlogt, kan je kiezen welke kalenders je wilt synchen.
Wanneer je inlogt zie je een groene sync knop (het kan zijn dat je hem niet ziet in de Nederlandse versie, je moet dan onderaan de pagina de taal veranderen naar English US) daar moet je op klikken en vervolgens de gewenste kalenders kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Oke,
taal gewijzigd op de desktop naar English US voor gmail en agenda. Daarna opnieuw ingelogd op de iPhone maar op m.google.com blijft agenda nederlandstalig, de mail is wel engelstalig geworden. Ik krijg bij instellingen van de agenda wel een overzicht welke agenda's ik wil syncen. Dat werkt dan wel op de site m.google.com, daar kan ik ze allemaal zien, maar niet op in de native agenda applicatie van de iPhone. Overigens stonden alle agenda's al aan.
Volgens deze pagina moet het toch echt heel makkelijk zijn.

PS, de groene sync knop zie ik ook nergens.

[ Voor 3% gewijzigd door erikafoort op 02-06-2010 13:20 ]