Ik heb een script dat een rij zichtbaar of ontzichtbaar maakt, en dit werkt perfect in firefox. Maar nu ben ik even in IE aan het testen en krijg ik de volgende error
Bericht: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Regel: 271
Teken: 1
Code: 0
Regel: 159
Het gaat hierbij om de volgende regel
<a href="#null" onclick="toggleRow('foo2')">Controleer en verbeter CODE</a>
Deze verwijst dan naar een javascript functie
Dit script heb ik van internet en ik heb niet genoeg verstand van javascript om te zien wat er nu precies fout gaat. hopelijk kan ik hier geholpen worden. Hij verwijst naar regel 271 wat hier regel 14 is
Regel: 271
Regel: 159
Het gaat hierbij om de volgende regel
<a href="#null" onclick="toggleRow('foo2')">Controleer en verbeter CODE</a>
Deze verwijst dan naar een javascript functie
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <script type="text/javascript"> function TR_set_toggle(){ var toggleRow = function() { this.style.display = ((this.style.display == '') ? 'none' : ''); return false; } for (var oTable, a = 0; a < arguments.length; ++a) { oTable = document.getElementById(arguments[a]); var r = 0, row, rows = oTable.rows; while (row = rows.item(r++)) row.toggle = toggleRow; } self.toggleRow = function(row_id) { document.getElementById(row_id).toggle(); } onload = function() { TR_set_toggle('foo'); } } </script> |
Dit script heb ik van internet en ik heb niet genoeg verstand van javascript om te zien wat er nu precies fout gaat. hopelijk kan ik hier geholpen worden. Hij verwijst naar regel 271 wat hier regel 14 is