Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44
Ik lees hier en op internet veel over het synchroniseren van een Android toestel met Outlook. Daar heb ik toch nog wel de nodige vragen over die niet helemaal duidelijk worden.

Ik gebruik mijn huidige Windows Mobile toestel met Activesync/Windows Mobile Apparaatcentrum. Ik synchroniseer met Outlook het volgende:
-Een specifieke selectie van mijn e-mail mappen/submappen (anders gaat hij 2GB aan mail overtanken)
-Notities
-Contactpersonen
-Taken
-Agenda

Nu lees ik e.e.a. over HTC Sync. Ik neem aan dat dat alleen werkt met HTC toestellen, klopt dit? Kun je met HTC Sync de bovenstaande items instellen en synchroniseren, dus OOK een selectie van e-mail mappen, want ik lees alleen maar dingen over contactpersonen en agenda, en dat is dus NIET genoeg....

Als dit niet met HTC Sync kan, of ik heb een ander merk Android telefoon, kan het dan wel op een andere manier? En werkt het altijd ook twee kanten op, dus als ik een taak wijzig op mijn toestel, wordt deze wijziging ook in Outlook verwerkt?

Ben hier erg benieuwd naar want ondanks dat je denkt dat er veel over te vinden is, vind ik geen antwoord op deze specifieke vragen. Ik overweeg namelijk een Android toestel en bovenstaande moet wel 100% goed werken anders wordt het niets ben ik bang.

Dank!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Je kunt ook overwegen om over te stappen op Gmail. Dan synct alles OTA en heb je alles altijd bij de hand. Alle mappen en mails. Ook best handig.
Maar een antwoord op je vraag heb ik niet? gebruik de HTC sync tool niet omdat ik alles via gmail doe.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Toevallig heb ik er gisteravond even mee zitten spelen.
Je kunt met HTC Sync je agenda en je contactpersonen synchroniseren, hier blijft het
dan ook bij. Als je je agenda wilt synchroniseren moet je er wel bij stil staan dat hij alleen je PC Sync
agenda synchroniseert en niet je exchange/google agenda's. Erg jammer vind ikzelf.

Zelf gebruik ik alleen een exchange agenda die ik laat syncen met de exchange server van m'n school.
Ben alleen nog op zoek naar een manier om Outlook 2007 ook te laten syncen met m'n exchange account,
maar dit werkt niet zonder ActiveSync blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
Okay, jammer, voorlopig geen Android dus. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:02

labooh

Jaja...

Ik gebruik tot mijn volle tevredenheid "Touchdown" (20 euro), http://www.nitrodesk.com/
Doet alles wat je wilt en nog meer....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
Als ik het goed begrijp werkt die alleen met een Exchange server (among others), ik zoek slechts een synchronisatie tool met Outlook zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Android 2.2 ondersteunt out of the box Exchange.
Oftewel een Nexus One aanschaffen als je niet wilt w8en, of een HTC 2010 toestel aanschaffen en wachten op de Android 2.2 update.

http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
Zie startpost, ik zoek helaas geen Exchange ondersteuning. Nou ja, zoek is een groot woord. Ik overweeg een Android toestel maar het moet wel kunnen doen wat ik er mee wil doen, dit staat gespecificeerd in de startpost.

[ Voor 64% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 16-06-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een programma die Outlook met je Google of Google Apps account synchroniseert en dan synchroniseert je telefoon daar weer mee?
Er zijn een aantal opties voor. Het is inderdaad wel een omslachtigere methode maar je bent alsnog beter af dan met Windows Mobile.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Ik gebruik zelf het sync programma van Google zelf. Dit is bruikbaar met outlook 2003 en 2007 volgens mij.
Hiermee kun je je agenda syncen. Moet je via outlook je taken even naar je agenda zetten.

De andere opties die je zoekt zijn niet beschikbaar volgens mij.

Ik heb zelf een gmail account voor mijn mail, contactpersonen, agenda etc. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die andere opties zijn standaard niet beschikbaar, er is voor Google Apps wel een outlook connector maar dan moet je de premium versie (40 euro per jaar) hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
Misschien een idee inderdaad, maar zoals het in de startpost staat wil ik het blijven gebruiken.

Ik zal nog even in die tools duiken.

Pagina: 1