Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Ik wil 'm ook" toevoegen aan wenslijst: radio button?

Pagina: 1
Acties:

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42
Hoi

Om een product toe te voegen kan je de "Ik wil 'm ook" links gebruiken; in de popup kan je echter kiezen uit 1) Een bestaande wenslijst, OF 2) Een nieuwe wenslijst aanmaken.
Omdat er gebruik wordt gemaakt van een radio button valt de eerste optie niet te de-selecteren als je later besluit toch een nieuwe wenslijst aan te maken

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2dheamg.png

Misschien de radiobutton vervangen door een checkbox, of de tweede optie (een nieuwe wenslijst) ook z'n eigen radiobutton geven zodat we kunnen kiezen? :)

• r0b
Nog een ander klein iets: je kan hetzelfde product meermaals toevoegen terwijl dit geen enkel effect heeft op je winkelwagen.
1) Kunnen we aantallen krijgen in de wenslijst? Of kan ik dan beter het winkelmandje gebruiken?
2) Anders: een melding als product X als in de gekozen wenslijst staat?

(Praktijkvoorbeeld: ik wou 2x 4Gb geheugen toevoegen)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

r0b schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:18:
of de tweede optie (een nieuwe wenslijst) ook z'n eigen radiobutton geven zodat we kunnen kiezen? :)
Die keuze maak je toch al door een naam voor een nieuwe lijst op te geven? Waarom zouden we je moeten dwingen om die keus dubbel te bevestigen (want die naam moet je toch op geven)? :)
r0b schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:34:
Nog een ander klein iets: je kan hetzelfde product meermaals toevoegen terwijl dit geen enkel effect heeft op je winkelwagen.
1) Kunnen we aantallen krijgen in de wenslijst? Of kan ik dan beter het winkelmandje gebruiken?
'Je winkelwagen'? Dat bestaat niet meer he? :P Als je 'm twee keer aan dezelfde lijst toevoegt, komen er twee in die lijst. Pas vanaf meer dan 1 komen er aantallen (1x ... standaard neerzetten vinden we zo druk staan)
2) Anders: een melding als product X als in de gekozen wenslijst staat?
Dat staat er toch ook?

• r0b
ACM schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:40:
[...]

Die keuze maak je toch al door een naam voor een nieuwe lijst op te geven? Waarom zouden we je moeten dwingen om die keus dubbel te bevestigen (want die naam moet je toch op geven)? :)
Maar wat gebeurt er als ik de radiobutton aanklik - die dus niet te deselecteren is - én een nieuwe naam invul? Welke van de twee acties wordt er dan uitgevoerd? Met trial & error zal ik daar ongetwijfeld achterkomen, maar licht verwarrend is het wel. :)
Als je 'm twee keer aan dezelfde lijst toevoegt, komen er twee in die lijst. Pas vanaf meer dan 1 komen er aantallen (1x ... standaard neerzetten vinden we zo druk staan)
Um, ben ik gek ... bij mij gebeurde er helemaal niets? Ik heb het over de wenslijst hé?
Dat staat er toch ook?
Nee? Zie hierboven. Als ik eenzelfde product 2x probeer toe te voegen gebeurt er niks. Het product staat er maar 1x in en ik krijg geen melding

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
r0b schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:09:
[...]

Maar wat gebeurt er als ik de radiobutton aanklik - die dus niet te deselecteren is - én een nieuwe naam invul? Welke van de twee acties wordt er dan uitgevoerd? Met trial & error zal ik daar ongetwijfeld achterkomen, maar licht verwarrend is het wel. :)
Bovendien kun je zo'n extra radiobutton toch automatisch laten selecteren als je het tekstvak selecteert?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.