Op zoek naar een geen gezeik altijd werken modem..

Pagina: 1
Acties:

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
Kan iemand mij er een aanraden.
Het moet wel een intern model zijn (is niet voor mij anders had ik wel een externe genomen).

Ik heb geen zin in gezeik dat die niet herkent word onder w98 en win2k.

Iemand advies?

Verwijderd

Euhm , zelfs het goedkoopste Makro modempje van Brainscape heb ik nog geen gezeik mee gehad .

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Ik had voordat ik sjello kreeg een 3Com avenger PCI, deed het altijd en geen problemen met het installeren. Haalt bijna altijd z'n topsnelheid.

Verwijderd

Volgens mij word er een telefoonmodem bedoeld.
Een Dynalink modem werkt altijd als standaard modem onder Windows. Neem in ieder geval geen Winmodem van een ander merk dan Dynalink. Ik wil niet zeggen dat anderen niet goed werken maar er zijn er een heleboel die trubles veroorzaken. Het beste kun je nog steeds een ISA modem kopen op 56k6. Dan kun je alles handmatig instellen en die dingen werken altijd. Je moet wel een poort hebben daarvoor natuurlijk.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ga eerst kijken voordat je een modem koopt, welke drivers er voor zijn.

kocht voor iemand laatst een e-tech modem die hardwarematig hoode te zijn. toch was ie dat niet helemaal.
gevolg, gezeik in win2k, zelfs met drivers van de website. uiteindelijk met een vreemde driver aan de praat gekregen.
bleek dat de frontend adapter f zoiets softwarematig was :r :r

gelukkig kan je dit soort dingen van te voren ontdekken. download de drivers, en kijk of er iets van een .vxd .dll of nogwat in zit. als dat zo is moet je die niet hebben.
een echt hardwarematig modem heeft alleen een .ini of .inf en heel soms nog een .cpl om het een en ander in te stellen. meer niet.

als je hierop let, kan er niks misgaan.
zet ook de com poorten uit als je ze niet gebruikt (in het bios).

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
Okay thanx voor de info allemaal...

ik ga nog maares naar de drivers van de
verschillende fabrikanten kijken dan.

greetz,
Scidd0w

Verwijderd

Sinds ik met ETECH modems werk wil ik niet anders meer. Vooral de externe Etech bullet is vreselijk mooi. Om sloten te besparen heb ik nu een etech usbmodem. Echt super is zo groot als een beetje groot uitgevallen aansteker en doet al het voice en sound via de geluidskaart. Gewoon perfect! en bezet geen sloten en hangt aan m'n usbhub die toch al standaard in m'n monitor zit.

Verwijderd

Hoeveel modems hen je dan al versleten dat je niets anders meer wilt? Erg goede reclame zo....

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 10 maart 2001 19:58 schreef Cbd het volgende:
Sinds ik met ETECH modems werk wil ik niet anders meer. Vooral de externe Etech bullet is vreselijk mooi. Om sloten te besparen heb ik nu een etech usbmodem. Echt super is zo groot als een beetje groot uitgevallen aansteker en doet al het voice en sound via de geluidskaart. Gewoon perfect! en bezet geen sloten en hangt aan m'n usbhub die toch al standaard in m'n monitor zit.
kheb ook nog die externe E-Tech Bullot 56k, hij werkte altijd als een tiet. alleen gebruiken wij hem niet meer omdat we kabel hebben.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1