Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb DD-WRT firmware op een TP-Link TL-WR1043ND gezet en alles loopt als een trein op emule na.
Ik kan nergens vinden welke poorten ik open moet zetten voor Emule, kan iemand mij daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dat moet je in eMule zelf bekijken, want eMule gebruikt geen vaste poorten meer.

http://www.emule-project....m=show_topic&topic_id=446

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
leuk_he schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:25:
Dat moet je in eMule zelf bekijken, want eMule gebruikt geen vaste poorten meer.

http://www.emule-project....m=show_topic&topic_id=446
Ik heb hiernaar gekeken en diverse poorten geprobeerd tusen 4662 en 5000 maar niet een keer verliep het proces Test Ports in Emule positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dan ligt het dus niet aan het poortnummer, maar iets anders dat je inkomende poorten blokkeerd (personal firewall/intivirus firewall b.v.)

Let er ook op dat je eerst de port forward en dan pas eMule connect. (of je router een keer reset). Anders zit op sommige routers er ook iets dwars (automatic nat rule?)

[ Voor 38% gewijzigd door leuk_he op 02-06-2010 11:06 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
leuk_he schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:59:
Dan ligt het dus niet aan het poortnummer, maar iets anders dat je inkomende poorten blokkeerd (personal firewall/intivirus firewall b.v.)

Let er ook op dat je eerst de port forward en dan pas eMule connect. (of je router een keer reset). Anders zit op sommige routers er ook iets dwars (automatic nat rule?)
Bedankt, je had gelijk.
De personal firewall stond niet goed ingesteld, alles loopt nu als een speer.