Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
Iets verkeerd aangepast in logfile.
etc etc, na het verwijderen van de corrupte lijnen zal alles weer goed draaien.
Voor RC5 is dat waar, maar de OGR logs zijn van drie dagen corrupt, hoewel er niets aan te zien isna verwijderen corrupte lijnen, zal alles weer goed draaien
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Virussen? Scan ze hier!
Het doet me denken aan ene Michael H. , alleen is het nu gelukkig maar een logfile.
BTW ik had de log van vandaag al leeggemaakt, maar hij bleef corrupt, vandaar deze oplossing.
Huh, hoe bedoel je dat?Op zaterdag 10 maart 2001 17:50 schreef Webrunner het volgende:
Ik moest toch ff lachen wildhagen, dat die back-up opmerking juist van jou moet komen
Ik snap niet dat mensen nog steeds geen backups willen maken, en dat terwijl het maken van zo'n scriptje 1 minuut werk is...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Ik refereerde aan [topic=124431] maar dat was jij niet ...
|:(|:(
hehe, nee, dat was [eNeRGy]Op zaterdag 10 maart 2001 18:09 schreef Webrunner het volgende:
Sorry Wildhagen.. was ff in de war.
Ik refereerde aan [topic=124431] maar dat was jij niet ...
|:(|:(
Geeft niks hoor
Ik backup mijn proxy-logfiles + buffers bij iedere statsrun (om de 25 minuten) naar een andere plek op mijn HD, en één keer daags (om 22:00) naar een netwerkschijf.
Virussen? Scan ze hier!
Edit: na door de hele log gelopen te zijn blijken het "maar" 691 blokjes te zijn.