Proxyper error

Pagina: 1
Acties:

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Topicstarter
Wie weet wat het volgende betekent:

0e2bad: 90000000 ,,,,,,,
2001-03-10 09:49:12,client: 212.241.38.3 <-- rc564 x 5 160e2bae:10000000 ,,,,,,

Deze melding is door de perproxy in de ogrlog gezet. Ik heb helaas de proxylog van perproxy van rond die tijd niet meer (die wordt overschreven om het uur). In de pproxyogr staat nu steeds deze melding en daardoor gaan striplog een ppstats ook over hun nek. Het meest vage is dat dit in de OGR log fout gaat en dat ie RC5 in de melding geeft :?

In de RC5 staat ook een maffe melding:

regf» » Ð^ÓsýšÀ `^ t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ C o n f i g \ S O F T W A R E {71A27CDD-812A-11D0-BEC7-08002BE2092F}@hotmail.com,15A1A1ED60000000,8,1,1,8010

(heb de nodige niet leesbare tekens verwijderd)

We hebben inmiddels de foutmeldingen verwijderd en nu loopt alles weer, maar ik wil toch wel graag weten wat dit nou was :?

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Verwijderd

Het ziet eruit als een regkey vanuit het register...Hoe het daar zou moeten komen, geen idee.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Corrupte logfile. (na crash bijv)
Iets verkeerd aangepast in logfile.

etc etc, na het verwijderen van de corrupte lijnen zal alles weer goed draaien.

• acq

acq

Topicstarter
na verwijderen corrupte lijnen, zal alles weer goed draaien
Voor RC5 is dat waar, maar de OGR logs zijn van drie dagen corrupt, hoewel er niets aan te zien is :(

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan zet je toch gewoon je backups van vlak voor het fout ging terug?

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wildhagen, we mogen nooit raden heb ik zo'n vermoeden ;)
Het doet me denken aan ene Michael H. , alleen is het nu gelukkig maar een logfile.

Verwijderd

Ik moest toch ff lachen wildhagen, dat die back-up opmerking juist van jou moet komen ;)

• acq

acq

Topicstarter
Heb ik inmiddels gedaan. Alleen de log van vandaag is dus kaput. Ik heb hem verwijderd en vervangen door 1-tje van een paar dagen ervoor. Vervolgens leeg gemaakt en als het goed is moet ie het nu doen (hoop ik).

BTW ik had de log van vandaag al leeggemaakt, maar hij bleef corrupt, vandaar deze oplossing.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 10 maart 2001 17:50 schreef Webrunner het volgende:
Ik moest toch ff lachen wildhagen, dat die back-up opmerking juist van jou moet komen ;)
Huh, hoe bedoel je dat? :?

Ik snap niet dat mensen nog steeds geen backups willen maken, en dat terwijl het maken van zo'n scriptje 1 minuut werk is...

Virussen? Scan ze hier!

• acq

acq

Topicstarter
Het eeuwige backup verhaal :D Laat ik daar nou al eens m'n hoofd aangestoten hebben en dus al jaren alles backuppen wat op m'n weg komt :)

Verwijderd

/me heeft een 10gb exabyte tapedrive die iedere dag alle bestanden van proxy stats en webserver backuped , just in case

Verwijderd

Sorry Wildhagen.. was ff in de war.
Ik refereerde aan [topic=124431] maar dat was jij niet ...
|:(|:(|:(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 10 maart 2001 18:09 schreef Webrunner het volgende:
Sorry Wildhagen.. was ff in de war.
Ik refereerde aan [topic=124431] maar dat was jij niet ...
|:(|:(|:(
hehe, nee, dat was [eNeRGy] :'(

Geeft niks hoor :P

Ik backup mijn proxy-logfiles + buffers bij iedere statsrun (om de 25 minuten) naar een andere plek op mijn HD, en één keer daags (om 22:00) naar een netwerkschijf.

Virussen? Scan ze hier!

• acq

acq

Topicstarter
Voor diegenen die zich afvragen hoe het nu toch mogelijk was dat die register sleuten en nog zo wat rommel in onze logs terecht kwamen: de hdd van de server heeft definitief de geest gegeven. Een uurtje of 2 na dat we de boel weer correct hadden draaien, is ie er definitief meegestopt. Dik kans dus dat alle problemen daardoor veroorzaakt zijn. Door dit gemier zijn we helaas 2k * aan blokjes kwijt :'(

Edit: na door de hele log gelopen te zijn blijken het "maar" 691 blokjes te zijn.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Das jammer...
Pagina: 1