Spam in 2010?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:48
Avond,

Een klant van mij heeft een @Kabelfoon adres. Nu is dit e-mailadres prima te gebruiken, maar ze krijgt een dozijn spam. Ze gebruikt de applicatie IncrediMail in combinatie met de Spamfilter. Nu ben ik niet zo'n fan van deze applicatie, maar ze wilt niet overstappen.

Nu werkt deze Spamfilter erg slecht en werkt deze met een white en blacklist.

Nu zoek ik eigenlijk een betere manier om de spam te verwijderen. Zelf dacht ik misschien aan een Gmail account gekoppeld aan deze Kabelfoon adres.

Iemand hierover nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Suggesties creeer jezelf door de klant goed voor te lichten en bijvoorbeeld te durven zeggen dat hun huidige pakket ruk is. Verder is opvoeden ook al een stap de goede richting in maar dat is vaak teveel gevraagd van users.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:48
MAX3400 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:05:
Suggesties creeer jezelf door de klant goed voor te lichten en bijvoorbeeld te durven zeggen dat hun huidige pakket ruk is. Verder is opvoeden ook al een stap de goede richting in maar dat is vaak teveel gevraagd van users.
Ik heb inmiddels iets gevonden godzijdank, Kabelfoon is al enige tijd veranderd naar de naam "Caiway", nu staat er op hun website:
9. Ik heb veel last van spam. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Voor uw hoofdaccount kunt u gratis gebruikmaken van de spamfilter/virusvrij-dienst. Deze dient u zelf te activeren en in te stellen op uw persoonlijke servicepagina Mijn Caiway in het menu van MyInternet / Beheer uw hoofdaccount, door de spamfilter op actief te zetten en in te stellen. U kunt de volgende instellingen zelf regelen:

* Aparte SPAM-box: spam is te raadplegen via de spambox op webmail.
* Blokkeren : de mails worden verwijdert op de server.
* Markeren: u ontvangt spam gemarkeerd in uw e-mail.
* Op bovenstaande wijze kunt u ook uw huidige spam instellingen wijzigen.

Houd er echter rekening mee dat 100% spam- of virusvrij niet mogelijk is. Want helaas vinden mensen steeds weer een manier om spam en virussen te versturen, die ons filter op dat moment nog niet herkent. Caiway doet haar uiterste best om het filter zo goed mogelijk te laten functioneren en zal deze blijven bijwerken aan de laatste ontwikkelingen. Helaas kan het zijn dat spamberichten of virussen toch door het filter heenkomen. Onze excuses voor dit ongemak.
Zo goed als opgelost denk ik. :)