Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marjoo
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-06-2010
Hey allemaal,

Even een vraagje wie de Nikon D5000 18 - 105 vorige week tijdens de fotomania actie bij de MediaMarkt heeft gekocht?.. Ik wilde deze heel graag hebben en omdat ze hem niet meer op voorraad hadden heb ik deze besteld.
Nou word ik vandaag gebelt om hem op te halen blijkt de prijs ineen 589€ te zijn! En zij beweren bij hoog en laag dat dit de actie was van de fotmania...terwijl ik 100% zeker ben dat de prijs 539E was!..

Heeft iemand de camera voor 539 gekocht want ik voel me toch wel afgezet..heb hem ook nog niet opgehaald omdat ik het zeker wil weten! ...

:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Krijg je bij MM niet altijd een factuur mee als je een bestelling plaatst? Welke prijs staat daar op?

Edit: even je topic verplaatst van FGA (fotografie algemeen) naar het shopping forum.

Edit 2: daarnaast hanteert MM verschillende prijzen per filiaal. De vraag is dus een beetje bij welk filiaal je het product hebt besteld.

Mig29 wijzigde deze reactie 01-06-2010 23:56 (57%)

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• thijszor
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14-09 17:52
Inderdaad, verschillende prijzen per filiaal.

En wat mig29 zegt, als jij een reservering maakt, of laat maken door een verkoper dien je altijd een factuur mee te krijgen, zelfs als je telefonisch iets besteld heb moet er ergens een factuur van liggen. daarop staat tevens de datum wanneer deze is uitgeprint.

Het is maar net wat je onder reserveren interpreteert, als jij een aanbetaling gedaan heb gedaan, wat mij vrij logisch lijkt als je hem besteld heb, moet je zelf een factuur hebben. maar zo uit je verhaal kan ik dit niet opmaken, dus heb je mondeling met een verkoper iets afgesproken, of is er ook daadwerkelijk een factuur voor je opgemaakt?

• Granny
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08-09 15:43
Ik heb dezelfde camera met lens ook moeten bestellen in MM groningen voor de 560 euro.
(was origineel in groningen 650 euro)
Heb de camera al betaald en heb ook een bon mee. Echter nog niets vernomen verder. Met de bon op zak kunnen ze er niet meer onderuit lijkt mij.
Ik vemoed dat er wel een behoorlijke levertijd opzit... ik verwacht zelf 4 week.. maar hopelijk wat minder.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

• ck2000nl
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:41
Ik was afgelopen zaterdag bij MM Zwolle voor een Canon 550D met kitlens en ik moest gewoon 100% aanbetalen. Als bewijs krijg je een factuur mee, dat het volledige bedrag is voldaan. Je MOET gewoon iets mee hebben gekregen als je wat hebt gereserveerd, ook al is het "zonder" aanbetaling. In sommige gevallen wordt er namelijk een factuur gemaakt met 0,01 Euro als aanbetaling.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Amras
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:31
Bij de MM Utrecht heb ik die camera ook voor EUR 539,- zien staan tijdens de Fotomania. Ik had eerst ook interesse in die camera, maar die bleek - een dag later, toen ik de camera wilde kopen - uitverkocht en moest besteld worden. Toen ik een verkoper vroeg of de prijs die ik gezien had klopte omdat ze het prijskaartje hadden weggehaald, zocht hij die camera op in het systeem en bleek 'ie ineens meer dan EUR 600,- te kosten. Ook ik ben er 100% van overtuigd dat ik hem voor die prijs heb zien staan, had het een dag eerder namelijk in mijn telefoon gezet om prijzen te vergelijken met de pricewatch.

Uiteindelijk wilde ik de camera graag direct meenemen, dus heb ik de D5000 met 18-55mm VR lens meegenomen voor EUR 439,-.

• Granny
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08-09 15:43
Het lijkt wel een beetje op 'bait and switch' tactiek.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Ik bedacht me nog dat men vast wel een log oid bijhoud van prijsveranderingen (in het systeem dus). Misschien even vragen of iemand -met de juiste rechten- het kan nakijken? Moet je natuurlijk wel weten wanneer je er bent geweest.

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• ck2000nl
Ik ben een oud-werknemer van de MM, en je kan in het MM-systeem als je op de regel van het gekozen product dubbelklikt, alles zien qua marge en verkoopaantallen. Ook zie je geloof ik in 1 van de tabbladen de verkochte aantallen met de gemaakte omzet wat bij die prijs hoort. Je moet iemand hebben met AL (afdelingsleider) rechten.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Als je niks hebt aanbetaald tijdens de Fotomania dagen dan kan je roepen wat je wilt, maar hoef je 'm niet voor de lagere prijs te krijgen. Als je wel wat hebt aanbetaald, dan staat er op je factuur de totaalprijs.

The devil is in the details.

• Marjoo
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-06-2010
quote:
Granny schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:41:
Het lijkt wel een beetje op 'bait and switch' tactiek.
quote:
ck2000nl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:12:
Ik ben een oud-werknemer van de MM, en je kan in het MM-systeem als je op de regel van het gekozen product dubbelklikt, alles zien qua marge en verkoopaantallen. Ook zie je geloof ik in 1 van de tabbladen de verkochte aantallen met de gemaakte omzet wat bij die prijs hoort. Je moet iemand hebben met AL (afdelingsleider) rechten.
het slimme is dus dat ik niet gekeken heb op de offerte....Das dan ook geheel mijn schuld en daar staan de prijs op zoals hij nu is. Maar ik heb tijdens de fotomania dagen wel een aanbetaling gedaan en was er gewoon van overtuigd dat deze 539 was. Niet zo handig om mijn offerte niet te bekijken.

Heb ook net een medewerker van de MM gesproken en die zou mij vrijdag A.s helpen hiermee...Bedankt ook CK2000 voor je tip ;)

• WPN
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:35
heb je die factuur dan weggegooit??? meestal is dit ook je garantie bewijs....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• ck2000nl
Factuur krijg je "nog" niet, je krijgt een bewijs van aanbetaling mee. Zodra je het product op gaat halen krijg je de echte factuur mee. Tot die tijd, is het een aanbetalingsbewijs (offerte?).
Ik mag vanmiddag na werk mijn Canon 550D ophalen :9~

Succes!

• thijszor
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14-09 17:52
Het is wel degelijk je echte factuur, en tevens het garantiebewijs ( het kassabonnetje is er namelijk al op geniet , ook bij een aanbetaling )

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Je krijgt wel een factuur mee, waar dan op staat hoeveel je aanbetaalt en een bonnetje met dat je dat inderdaad hebt aanbetaald. Maar als op die bon de originele prijs staat zou je eigenlijk pech hebben, maar aan de datum kunnen ze wel zien dat het van de Fotomania dagen was, dus wie weet heb je nog geluk.

The devil is in the details.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True