Ik heb een nieuwe laptop gekocht en nu wil ik deze laptop via het netwerk verbinden met mijn oude laptop om zodoende bestanden te kopieren. Ik heb een netwerk gemaakt en als ik in "Network and sharing center" op mijn rooter klikt zie ik de twee computers. Als ik vervolgens klik op de andere computer zie ik 3 mappen. De eerste harde schijf, de tweede hardeschijf, en Public. Nu kan ik wel in de public map maar niet in de andere twee. Ik krijg dan het bericht dat ik geen permission heb.
Blijkbaar zit er ergens iets fout machtiging. Als ik rechtsklik op de hardeschijf en onder de tab sharing klik kan ik niet op de knop Share klikken. Geen idee waarom.
Weet iemand waarom ik de hardeschijf van de andere laptop niet kan bereiken en welke instellingen mis ik nog?
Blijkbaar zit er ergens iets fout machtiging. Als ik rechtsklik op de hardeschijf en onder de tab sharing klik kan ik niet op de knop Share klikken. Geen idee waarom.
Weet iemand waarom ik de hardeschijf van de andere laptop niet kan bereiken en welke instellingen mis ik nog?