Ik heb 2 schermen in totaal , ik draai deze op 2x 5850's (momenteel) maar ik heb een probleem: de beide schermen flikkeren:s, soms alleen het kleine, het kleine scherm : acer al1916s , het grote scherm: LG w2453V flatron, ik heb mijn kleine scherm al staan bij verkoop..., maar ik zou toch willen weten wat het probleem was, apart werkten de schermen perfect!
sorry voor de schop.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:09:
Ik heb 2 schermen in totaal , ik draai deze op 2x 5850's (momenteel) maar ik heb een probleem: de beide schermen flikkeren:s, soms alleen het kleine, het kleine scherm : acer al1916s , het grote scherm: LG w2453V flatron, ik heb mijn kleine scherm al staan bij verkoop..., maar ik zou toch willen weten wat het probleem was, apart werkten de schermen perfect!
Ik had dit zelf ook met 2 schermpjes, alleenstaand werkte ze prima, maar in dualscreen setup ging het mis. Ook als ik mijn speakers aanzette begonnen ze te storen. Ik vermoed dat het toch een magnetisch veld of iets dergelijks was, hoe meer zooi er aan stond hoe slechter het werd. Andere optie was dat het beeld door analoge kabels ging, VGA. Nu heb ik DVI op mijn monitor, maar ik kan dat niet vergelijken aangezien ik die oude monitor weg gegooid heb.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████