• aka Razorback
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 20:04
Elke keer als ik een spel (dat Eyefinity ondersteund) wil spelen krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/91medf.png

en als je dan op Help drukt krijg je het volgende bericht:
DisplayPort™ Connectiviteit

Als uw digitale platte scherm en ATI Radeon™ grafische kaart beide zijn uitgerust met DisplayPort aansluitingen, kunt u het digitale scherm op uw computer aansluiten met behulp van één DisplayPort kabel. Deze kabel levert video naar uw digitale scherm. Om audio te krijgen dient een aparte aansluiting te worden gemaakt vanaf de audio-uitvoer van uw computer naar de audio-invoer van uw digitale scherm.
Opmerking: U dient mogelijk eerst uw digitale scherm voor externe audio te configureren. Raadpleeg voor meer informatie de documentatie die bij uw digitale scherm is meegeleverd.

Het is ook mogelijk om een digitaal, plat scherm aan te sluiten als het digitale scherm is uitgerust met een HDMI™ of DVI-invoer. Hiervoor is een HDMI of DVI-kabel en een DisplayPort-naar-HDMI of DisplayPort-naar-DVI-adapter is vereist om HDMI/DVI-uitvoer van de DisplayPort aansluiting op uw grafische kaart te krijgen. Voor HDMI, zijn er voor audio geen extra aansluitingen vereist.
De schermen zijn allemaal aangesloten op 1 videokaart, 2 schermen zijn aangesloten via DVI en 1 scherm met een Accell Displayport naar DVI-D Dual Link actieve adapter

De videokaarten zijn 2 Sapphire Radeon HD5850 Toxic in Crossfire.

Spellen als Portal en COD MW2 gaan wel over 3 schermen maar Just Cause 2 en Battlefield Bad Company 2 niet.

Iemand een idee?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je draait de laatste versie van de Catalyst drivers neem ik aan? (Heb je niet vermeld namelijk.) Anders kan het nog een compatibiliteitsprobleem zijn met je adapter.

Tesla Model Y RWD (2024)

• aka Razorback
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 20:04
--MeAngry-- schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:25:
Je draait de laatste versie van de Catalyst drivers neem ik aan? (Heb je niet vermeld namelijk.) Anders kan het nog een compatibiliteitsprobleem zijn met je adapter.
Versie 2010.0504.2152.37420

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10-2025
Nouja, je krijgt een foutmelding over de resolutie en frequentie, en uit je verhaal begrijp ik dat je t bij sommige spellen wel, en bij anderen niet hebt. Dan moet je natuurlijk meteen naar de ingame settings gaan zoeken he?
Ga eens een game in met 1 monitor, en kijk wat de refresh rate is. Kijk ook ff of je met 1 monitor met die adapter wél kan starten.

Eyefinity is natuurlijk nog geen gladgestreken product, als je eraan begint weet je dat lang niet alles gaat lukken.