Acer 23" Full HD Monitor

Pagina: 1
Acties:

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Hallo Tweakers,

ik heb zojuist besloten om de Acer 23" Full HD Monitor voor 165 euro inclusief btw bij de Makro (groothandel) te gaan kopen, maar als ik specificaties in het boekje van de Macro, en de website van bijvoorbeeld Media Markt vergelijk, blijken er grote verschillen in de specificaties te zijn, en daarmee bedoel ik niet alleen de prijs!

Bijvoorbeeld stelt de website van Media Markt dat de response tijd 5 ms is en het contrast ratio 40.000:1 is,
terwijl de folder van de Makro toont: Response tijd: 2 ms en het contrast ratio: 100:000:1

Ook is het onduidelijk of er een HDMI kabel bij word geleverd, die overigens wel handig zal zijn aangezien ik heb zowel op pc als op ps3 wil aansluiten, en of er een Jack microphone aansluiting op zit, om een 2,1 speakersetje op aan te sluiten.

Mijn vraag luidt? welke specificaties kloppen nu..

Edit": Acer Type H235Hbmid

Groeten, Vince

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen van de specificaties klopt want je hebt geen type-nummer genoemd in je startpost.

Daarnaast neem ik aan dat je ook al de site van Acer hebt geraadpleegd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
is het type nummer Precies! hetzelfde bij mediamarkt en Makro? verder zou ik anders even de makro binnenlopen en kijken wat op de doos staat.verder zit er volgensmij normaal geen hdmi kabel bij, en je geluidsset kan gewoon op je pc toch? of staat deze te ver weg van je monitor?

• iVisionz
MAX3400 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:19:
Geen van de specificaties klopt want je hebt geen type-nummer genoemd in je startpost.

Daarnaast neem ik aan dat je ook al de site van Acer hebt geraadpleegd?
Edit": Acer Type H235Hbmid

Op de site van Acer staat:

Geniet van snelle en dynamische actie dankzij de supersnelle responstijd van 2ms en de contrastverhouding van 100.000:1, waarmee een helder en haarscherp beeld van hoge kwaliteit wordt bereikt. Zowel films als snelle 3D-games worden op dit geavanceerde Full HD-scherm vloeiend weergegeven.

Dus, deze info klopt, niet dat ze met 2 meters meten ofzo :'(

Acer H235Hbmid 58cm/23" Widescreen LCD, 16:9 FHD, DVI + HDMI, 100.000:1, 2ms, Speakers, Black-BlueHi-tech

• iVisionz
stijnovinchi schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:20:
en je geluidsset kan gewoon op je pc toch? of staat deze te ver weg van je monitor?
Uhm hoe wil je dan het geluid van je ps3 krijgen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Contrast/response zou ik niet naar kijken. Dat is allemaal marketingpraat. En of er een hdmi-kabel bij zit en koptelefoonaansluiting kun je altijd in de winkel nog zien. Gewoon aan een medewerker vragen of dat erop zit en als ie het niet weet moet ie de doos maar open maken.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02 18:24
Ik ben er vrij van overtuigd dat ik vandaag dat bewuste scherm in me handen heb gehad ( werk bij MM ) , en meen dat er toch echt iets van 5ms aan de zijkant staat. zou best een iets ander type nummer op het eind kunnen zijn, wellicht denk ik er morgen aan om nog eens te controleren :P

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zie het nut van mogelijk een jack-aansluiting niet...

Moet het anders zeggen; het doorlussen van geluid van de PS3 gaat waarschijnlijk niet eens werken. Niet dat ik de PS3 zo goed ken maar als je via HDMI beeld & geluid doorstuurt, zal de TV/monitor toch echt wel iets moeten kunnen met decoding (zeker als je een BluRay-film kijkt ofzo).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• iVisionz
MAX3400 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:29:
Zie het nut van mogelijk een jack-aansluiting niet...

Moet het anders zeggen; het doorlussen van geluid van de PS3 gaat waarschijnlijk niet eens werken. Niet dat ik de PS3 zo goed ken maar als je via HDMI beeld & geluid doorstuurt, zal de TV/monitor toch echt wel iets moeten kunnen met decoding (zeker als je een BluRay-film kijkt ofzo).
Idd ik zat ook al te denken misschien een kleine versterker ertussen met aux en headphones,
Pagina: 1