Ik heb mijn gegevens van Nokia 6230i via de SIM-kaart overgezet naar de HTC desire, maar alleen de telefoonnummers worden kennelijk overgezet. Nu wil ik handmatig via mijn toetsenbord contactgegevens invoeren omdat het anders, nl. via de HTC veel te arbeidsintensief is. Is dit mogelijk ? Graag bericht via sjefverpaalen@hetnet.nl
Verwijderd
Hahha, zelf initiatief nemen.
Wa theb je zelf al gezocht en geprobeerd?
tevens komt het antwoord INDIEN die wordt gegeven hier op tweakers.net
Alhoewel ik betwijfel me de instelling waarmee jij je vraag stelt, iemand hier serieus antwoord op zal geven.
Wa theb je zelf al gezocht en geprobeerd?
tevens komt het antwoord INDIEN die wordt gegeven hier op tweakers.net
Alhoewel ik betwijfel me de instelling waarmee jij je vraag stelt, iemand hier serieus antwoord op zal geven.
Vast wel; de vraag is meer wat het mag kosten en hoeveel je zelf al had uitgezocht over mogelijke protocollen, interfaces, eventuele 3rd-party applicaties etc.Is dit mogelijk ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is voor het eerst dat ik op Tweakers zit. Deze eerste reactie is dan wel een afknapper. Ik hoop dat anderen wel hulpvaardig zijn en mij daadwerkelijk de goede weg op helpen.
Verwijderd
Ook ik stelde vragen om je verder te (kunnen) helpen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:24:
Het is voor het eerst dat ik op Tweakers zit. Deze eerste reactie is dan wel een afknapper. Ik hoop dat anderen wel hulpvaardig zijn en mij daadwerkelijk de goede weg op helpen.
Neem de FAQ eens door, als je heir nieuw bent wordt je daar ook op gewezen.
Als we elkaar willen helpen, lijkt het me dus zeker niet nodig om reakties naar je mail-adres te laten sturen? Daar leren wij namelijk ook niks van.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:24:
Verder, zoals hierboven al wordt gesuggereerd: wat heb je zelf al gezocht, geprobeerd, bedacht, aan kabels gevonden, programma's voor import/export van sim-contacten etc geGoogled?
Zonder eigen inzet of aanvullende info lijkt het er namelijk een beetje op dat wij onze glazen bol moeten oppoetsen om jou aan het handje te nemen om een wazig probleem op te lossen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Welkom op GoT 
Dit is een forum dus het is niet de bedoeling dat je reacties naar je e-mail adres laat sturen. Als alle communicatie gewoon via het forum loopt is het voor iedereen duidelijk wat het probleem is, de evt. oplossing etc. Verder verwachten we wat inzet wanneer je hier een topic opent, laat eerst duidelijk zien wat je al geprobeerd hebt en waar je al naar hebt gezocht, dan kunnen wij je ook goed helpen. Zie Het algemeen beleid voor meer informatie.
Om bovenstaande redenen gaat dit topic dan ook op slot
Dit is een forum dus het is niet de bedoeling dat je reacties naar je e-mail adres laat sturen. Als alle communicatie gewoon via het forum loopt is het voor iedereen duidelijk wat het probleem is, de evt. oplossing etc. Verder verwachten we wat inzet wanneer je hier een topic opent, laat eerst duidelijk zien wat je al geprobeerd hebt en waar je al naar hebt gezocht, dan kunnen wij je ook goed helpen. Zie Het algemeen beleid voor meer informatie.
Om bovenstaande redenen gaat dit topic dan ook op slot
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()