Als ik met deze kaart een spel gespeeld heb, in de startknop en het balkje met de naam van het OS verneukt, zowel in Win2k als in 98. Waar ligt dit aan? Ik zie dan alleen maar een paar strepen in de kleuren van het beeld van het afgesloten spel. De videokaart is niet overgeklokt.
Verwijderd
Volgens mij kan dit maar 1 ding betekenen, je driver functioneerd niet goed, probeer een nieuwe driver!
Maakt niet uit welke driver, officiële, beta, ander OS, niets 
Iemand anders een idee?
Iemand anders een idee?
idd
Maar ik wil meteen een grote, goede monitor, dat is zo 1500 piek (moet ik verdomme 4,5 maanden elke middag kranten bezorgen
). Maar kan het ook aan de monitor liggen dan?
Maar ik wil meteen een grote, goede monitor, dat is zo 1500 piek (moet ik verdomme 4,5 maanden elke middag kranten bezorgen
Neem dan een ECHTE baan...|:(Op zondag 11 maart 2001 19:51 schreef Straat het volgende:
idd
Maar ik wil meteen een grote, goede monitor, dat is zo 1500 piek (moet ik verdomme 4,5 maanden elke middag kranten bezorgen). Maar kan het ook aan de monitor liggen dan?
beetje off-topicOp zondag 11 maart 2001 19:55 schreef Martijn het volgende:
[..]
Neem dan een ECHTE baan...|:(
er is ook nog een leerplicht en als ik een beter baantje zou vinden zou ik het meteen doen
zou toch maar eens wat andere drivers proberen. Hang er ook eens een andere monitor aan en kijk wat ie dan doet.
Is ie dan nog zo gaar, dan zou ik als ik jou was eens terug gaan naar je leverancier
Is ie dan nog zo gaar, dan zou ik als ik jou was eens terug gaan naar je leverancier
Pagina: 1