Heey,
Ik heb 4 maanden geleden bijna de gehele best buy guide overgenomen van januari.
Ik had thuis nog een (illegale) versie van windows 7 liggen en dacht dat ik nu een leuke pc had.
Dit zijn de onderdelen die ik heb:
Processor AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Moederbord Gigabyte GA-770TA-UD4
Videokaart : Sapphire radeon HD5770
Processorkoeling Scythe Mugen 2
Geheugen GeIL GV34GB1333C7DC
Harde schijf Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Voeding Cooler Master Real Power M520
Optische drive Sony AD-7240S
Solid State Drive Intel SSDSA2MH080G2C1 80GB
Nou crashd mijn pc heel vaak en ik krijg wel een blauw scherm te zien.. alleen dat gaat veeel te snel om de foutmelding te lezen. Nu ben ik al naar de plaatselijke computerboer geweest en die zou hem 'onderzoeken' en die zei dat hij niks zag aan de hardware...(ik weet niet of hij te vertrouwen is
)
Dus dan dacht ik dat het aan de software en aan de drivers lag. Nu heb ik van zowel de videokaart en de moederboard alles geinstalleerd wat er op de cd-rom stond. Maar hij blijft veel crashen.
Het gebeurt tevens vaker (voor mijn gevoel) als ik mikogo+skype aanheb.
Daarnaast sluiten ook vaak programmas voor 1 of andere reden. Hij geeft aan dan dat schockwave is vastgelopen of een fout is opgetreden in windows live messenger etc
Ik ben er nu beetje klaar mee, en ik vroeg me af of iemand me kon helpen?
Ik hoop dat ik bij het goede subforum zit, en kan het aan de illegale versie liggen van windows?
Hij draait ook op andere pcs hier thuis en daar zijn geen problemen mee.
Mvg,
Lars Postma
Ik heb 4 maanden geleden bijna de gehele best buy guide overgenomen van januari.
Ik had thuis nog een (illegale) versie van windows 7 liggen en dacht dat ik nu een leuke pc had.
Dit zijn de onderdelen die ik heb:
Processor AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Moederbord Gigabyte GA-770TA-UD4
Videokaart : Sapphire radeon HD5770
Processorkoeling Scythe Mugen 2
Geheugen GeIL GV34GB1333C7DC
Harde schijf Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Voeding Cooler Master Real Power M520
Optische drive Sony AD-7240S
Solid State Drive Intel SSDSA2MH080G2C1 80GB
Nou crashd mijn pc heel vaak en ik krijg wel een blauw scherm te zien.. alleen dat gaat veeel te snel om de foutmelding te lezen. Nu ben ik al naar de plaatselijke computerboer geweest en die zou hem 'onderzoeken' en die zei dat hij niks zag aan de hardware...(ik weet niet of hij te vertrouwen is
Dus dan dacht ik dat het aan de software en aan de drivers lag. Nu heb ik van zowel de videokaart en de moederboard alles geinstalleerd wat er op de cd-rom stond. Maar hij blijft veel crashen.
Het gebeurt tevens vaker (voor mijn gevoel) als ik mikogo+skype aanheb.
Daarnaast sluiten ook vaak programmas voor 1 of andere reden. Hij geeft aan dan dat schockwave is vastgelopen of een fout is opgetreden in windows live messenger etc
Ik ben er nu beetje klaar mee, en ik vroeg me af of iemand me kon helpen?
Ik hoop dat ik bij het goede subforum zit, en kan het aan de illegale versie liggen van windows?
Hij draait ook op andere pcs hier thuis en daar zijn geen problemen mee.
Mvg,
Lars Postma