Electromarket betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:15
Ik zocht een mooi AM2+ mobo en ik had dus de MSI 790XT-G45 gevonden en die is het goedkoopst bij een winkel uit belgië, genaamd electromarket.
Ik vraag me alleen af of de winkel betrouwbaar is aangezien ik niks terug kan vinden qua reviews (op eentje op tweakers na) en gezien het feit dat het bedrijf erachter cats & dogs bvba heet, wat me nogal vreemd lijkt.
Dus hierbij vraag ik even voor de zekerheid: is die winkel betrouwbaar?

electromarket.be

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik moet zeggen dat de website van Cats & Dogs er vrij betrouwbaar uitziet. Ik heb er zelf niks gekocht, maar aan het moederbedrijf te zien betrouwbaar.

See you in another life, brother.

• MAX3400

MAX3400

DM.Aram schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:09:
Ik moet zeggen dat de website van Cats & Dogs er vrij betrouwbaar uitziet. Ik heb er zelf niks gekocht, maar aan het moederbedrijf te zien betrouwbaar.
Tja, aan de andere kant; hoeveel vertrouwen moet je hebben in een "computerwinkel" als het moederbedrijf voornamelijk in huisdieren handelt? ;)

• Redblader
Wat me ook opviel is dat ze het moederbord dus voor 20 euro minder kunnen leveren als de bekendere winkels.
nou weet ik niet of dat komt omdat het uit belgië komt? Ik had de bestelling eigenlijk al gemaakt en moet alleen nog betalen maar ik begon te twijfelen.

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Bij twijfel -> Onder rebours laten verzenden! En dan weigeren aan de deur en dan op internet bestellen (A)

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• MAX3400

MAX3400

Neodymium schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:53:
Bij twijfel -> Onder rebours laten verzenden! En dan weigeren aan de deur en dan op internet bestellen (A)
:? Ik snap het wel maar vreemde manier van zaken doen... Mij ging het er meer om dan een veredelde dierenhandelaar wel in computer-onderdelen mag handelen maar op lange termijn moet je je afvragen of je nog wel bij die zaak terecht kan voor RMA's en dergelijke. Een "bij-zaak" is voor het moederbedrijf geen core-business en kan snel worden afgestoten als het niet lang genoeg winstgevend is.

• Redblader
Dat is ook wel erg veel moeite hiervoor.. ik vraag me eigenlijk gewoon af of er ergens iemand is die hier al eerder heeft besteld of die iemand kent die hier goed heeft kunnen bestellen, anders annuleer ik mijn bestelling wel en ga voor een Gigabyte GA-MA770-UD3 bij een winkel die ik ken.
Het is gewoon dat het MSI mobo wat ik wil wel erg scherp geprijst is bij electromarket, waardoor het binnen budget valt.

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 16:43
MAX3400 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:10:
[...]

Tja, aan de andere kant; hoeveel vertrouwen moet je hebben in een "computerwinkel" als het moederbedrijf voornamelijk in huisdieren handelt? ;)
Ik zou er rustig een muis kopen. ;)

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

• Redblader
daar hebben we weer een grappenmaker hoor 8)7

Ik ga de gok maar niet wagen denk ik en ga dan toch maar een ander mobo zonder crossfire bestellen.

Dit topic mag voor mijn part op slot.

[ Voor 65% gewijzigd door Redblader op 01-06-2010 20:10 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Redblader schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:59:
Dit topic mag voor mijn part op slot.
Topics gaan niet op slot omdat de topicstarter zijn antwoord weet of iets dergelijks. Enkel als ze niet aan de regels voldoen. Dat laatste is dan ook precies waarom ik dit topic alsnog wel op slot zet. Ik zie hier weinig discussiewaarde, het vragen naar simpele ervaringen is niet echt de bedoeling van het Shopping Forum.

Ik zou zeggen, lees Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten nog even goed door, wellicht dat je daar nog wat tips kan vinden om je beslissing te kunnen maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 03-06-2010 09:33 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.