Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben een student en heb daarom een pre-paid "abonnement" bij de Belgische provider Mobistar :)
Nu kreeg ik maandag een sms dat ik onbeperkt veel sessies kreeg op facebook en netlog zelfs indien mijn belwaarde 0€ bedraagt.

Zo gezegd, zo gedaan .... ik kan inderdaad gratis surfen naar facebook (want mijn belwaarde bedraagt momenteel 3 eurocent) via de browser (Opera) van mijn HTC Touch 3G (WM6.1)

Nu had ik gisteren de applicatie van facebook voor WM gedownload, na mijn email & wachtwoord te hebben ingevoerd, gaf mij die de melding dat die geen verbinding kon maken met het internet.

Iemand ideeën of oplossingen voor dit probleem? :P
Persoonlijk denk ik zelf dat de facebook app , verbinding zoekt met een site die door mobistar niet aanzien wordt als gratis... maar ik weet hiervoor zelf geen oplossing.

Mvg
Koen

Verwijderd

Ik heb dan wel verbinding met (mobiel) internet, maar reageren werkt gewoon niet.
De applicatie deugt gewoon niet. Maar goed, als je wel van mobiel internet gebruik kunt maken via andere applicaties zoals Opera, maar niet met de facebook app......
Weet je, gooi de app er vanaf en installeer 'm nog eens.
En koppel je telefoon eens aan een WiFi netwerk, als die mogelijkheid bestaat.

Groet, Bert.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mobistar al gebeld of de app niet geblokkeerd wordt?

Kan me zomaar indenken dat ze inderdaad middels hun eigen proxy alleen facebook.com toestaan en niet iets als mobile-app.facebook.com; dit kan natuurlijk ook omdat een app mogelijk constant verbinding met internet wil terwijl je de webpage toch echt zelf moet verversen (en dus mogelijk minder data verbruikt)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof