Dag beste mede-tweakers,
binnenkort ga ik me een BMW E36 aanschaffen en laat muziek bij mij hoog in het vaandel staan als het om
car hifi gaat. Ik ben nu dus van plan de speakers te vervangen en op de volgende wijze:
-Componenten set voorin van het merk Polk Audio POLK AUDIO DB5251 169,-
-BMW adapters voor het plaatsen van 6x9 rear speakers 25,-
-6x9 speakers van het merk Polk Audio POLK AUDIO DB691 149,-
-Kabel om mijn ipod te besturen met mijn reeds in bezit hebbende Alpine HU 25,-
Totaal: 368,-
Reeds in bezit:
-Alpine HU 103BT
Opmerkingen:
-Ik wil alles zo origineel mogelijk houden, dus geen subwoofer in de kofferbak (vandaar de toevoeging van 6x9 speakers voor een beetje extra bass). Verder is de kofferbak van de BMW E36 zeer luchtdicht wat het geluid van de subwoofer niet ten goede komt.
-Indien ik meer bass nodig was ik van plan om in de toekomst een 4 kanaals versterker aan te schaffen of een actieve subwoofer voor onder de passagiersstoel.
-Luister naar de volgende muziek genres: RnB, Hip-Hop, House, Electro
Vraag:
Wat vinden jullie van de huidige audio opstelling wat zou vervangen kunnen/moeten worden, uitgegaan van mijn eisen?
Alvast bedankt
binnenkort ga ik me een BMW E36 aanschaffen en laat muziek bij mij hoog in het vaandel staan als het om
car hifi gaat. Ik ben nu dus van plan de speakers te vervangen en op de volgende wijze:
-Componenten set voorin van het merk Polk Audio POLK AUDIO DB5251 169,-
-BMW adapters voor het plaatsen van 6x9 rear speakers 25,-
-6x9 speakers van het merk Polk Audio POLK AUDIO DB691 149,-
-Kabel om mijn ipod te besturen met mijn reeds in bezit hebbende Alpine HU 25,-
Totaal: 368,-
Reeds in bezit:
-Alpine HU 103BT
Opmerkingen:
-Ik wil alles zo origineel mogelijk houden, dus geen subwoofer in de kofferbak (vandaar de toevoeging van 6x9 speakers voor een beetje extra bass). Verder is de kofferbak van de BMW E36 zeer luchtdicht wat het geluid van de subwoofer niet ten goede komt.
-Indien ik meer bass nodig was ik van plan om in de toekomst een 4 kanaals versterker aan te schaffen of een actieve subwoofer voor onder de passagiersstoel.
-Luister naar de volgende muziek genres: RnB, Hip-Hop, House, Electro
Vraag:
Wat vinden jullie van de huidige audio opstelling wat zou vervangen kunnen/moeten worden, uitgegaan van mijn eisen?
Alvast bedankt