Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Blog views

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mods!

Er is geloof ik iets mis met de views, ik dacht ik meld het even;)
Number 42: Intake Fotografie
Views: -666.665.500

Groeten }:O

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Je zegt wel dat de views 'normaal' zijn na het maken van dit topic, maar een viewcount van meer dan 8.000 is helemaal niet normaal. In de eerste 10 minuten had je al iets van 2.000 views en dat is echt geen zuivere koffie.

Zie sowieso wel vaker dat viewcounts extreem omhoog schieten in de eerste paar uur dat ze online zijn (en dat komt echt niet omdat iedereen ze leest, maar omdat iemand zit te F5'en).

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb die viewcount adhv onze serverstatistieken zojuist gecorrigeert. Of 8K+ ook een realistisch aantal is laat ik nog even in het midden, alsmede de oorzaak van de eerdere negatieve waarde.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
EDIT: ze staan iniedergeval niet meer in de min, normaler dan eerst dus:)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 16:41 ]

• Hahn
Aangezien het precies op -666.666.666 was gezet zou het me niks verbazen als één van de admins door had dat er gesjoemeld werd met de score en 'm op dat aantal heeft gezet.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat doen we wel vaker als we zien dat iemand op zijn eigen blog ff 3-4k views doet om hem zo 'populair' te maken.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
waarom dan op -666.666.666? en niet op 0.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:41:
Aangezien het precies op -666.666.666 was gezet zou het me niks verbazen als één van de admins door had dat er gesjoemeld werd met de score en 'm op dat aantal heeft gezet.
Dat vermoed ik ook, maar zal ik even navragen.

iig is het duidelijk dat er door iemand 'leuk' gedaan is; 5K views komen van 2 IP-adressen (waarvan 1 een ROC adres).

Intentionally left blank

• Hahn
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:47:
waarom dan op -666.666.666? en niet op 0.
Omdat je vanaf 0 nog wel weer een paar duizend views kan doen? Maar met 666 miljoen views ben je nog wel even bezig.

[ Voor 40% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 16:47 ]

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Als hij door blijft gaan met f5-en zit ie zo weer op een plus score. Nu moet hij/zij die min score wegwerken. lijkt mij de redenering.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

crisp schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:47:
[...]

Dat vermoed ik ook, maar zal ik even navragen.

iig is het duidelijk dat er door iemand 'leuk' gedaan is; 5K views komen van 2 IP-adressen (waarvan 1 een ROC adres).
hoe noemen ze zo iemand ookalweer ... aandachtsh03r?
(alvast excuses als ik iemand op de tenen trap en diegene de grap niet inziet van satire)

Verwijderd

Topicstarter
Waarom verdenken jullie mij hier van? als ik op f5 druk count hij niet, komt omdat ik de beheerder ben denk ik, en ik zag het toen iemand aan het refreshen was, ik zag dat er ineens 200 views waren, ik refreshen, toen zat hij al op de 300, heb toen nog wel gepost. wie is er zo grappig met die f5 te spelen.. maarja het is nu verholpen:)
Even om duidelijk te maken dat ik niet om views geef maar wel even wou weten waarom hij nu op -66...... stond

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:53:
Waarom verdenken jullie mij hier van? als ik op f5 druk count hij niet, komt omdat ik de beheerder ben denk ik, en ik zag het toen iemand aan het refreshen was, ik zag dat er ineens 200 views waren, ik refreshen, toen zat hij al op de 300, heb toen nog wel gepost. wie is er zo grappig met die f5 te spelen.. maarja het is nu verholpen:)
Even om duidelijk te maken dat ik niet om views geef maar wel even wou weten waarom hij nu op -66...... stond
dan is er een conspiracy. Mensen willen je populair hebben :P

• Hahn
Als je ingelogd bent dan telt je view maar één keer, ben je niet ingelogd dan niet. Zou een bult schelen als je sowieso per IP maar één view zou krijgen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt ook via http://tweakers.net/my.tn...ction=stats&show=allViews je aantal views checken zonder zelf extra te genereren, is wat eerlijker :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Pff nooit gedacht dat ik fans zou krijgen, iniedergeval iemand die mijn views omhoog wil brengen en zijn tijd daar aan wil verprutsen noem ik een fan..

Klopt ze moeten instellen dat je per uur 1 view per ip wordt gerekend.

En neeeee ganjahoofd ik was het niet:P

• Hahn
Wiethoofd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:55:
Je kunt ook via http://tweakers.net/my.tn...ction=stats&show=allViews je aantal views checken zonder zelf extra te genereren, is wat eerlijker :P
Als je ingelogd bent komen er helemaal geen views bij, dus dat maakt niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
Maakt verder ook niets uit, het is nu gefixt, vind ik:)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is ook niet gezegd dat jij de boosdoener was; dit topic pleit ook in je voordeel en vandaar dat ik het (ook al is het ws niet helemaal een terechte viewcount) ook teruggezet heb weer.

Wmb is deze zaak daarmee ook afgesloten :)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:47:
bij de 2e keer was ik het zat, en heb de counter gewoon negatief veel gemaakt, en dit keer raakte ik de 6 wat meer keren.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.