Eigenlijk een heel simpele feature request: Op dit moment is het alleen mogelijk om naar de eerste post van een topic te gaan wanneer je op een Hot op GoT linkje klikt. Omdat sommige mensen direct vanaf de frontpage naar de laatst gelezen post willen gaan, zou het een kleine moeite zijn om van bijvoorbeeld
een linkje te maken, zoals op de topic list. Dan is het ook lekker consequent met de rest van GoT
Ik weet niet of daar ook zo makkelijk aan die pref te komen is(crisp?
), maar het is inderdaad wel een idee wat niet zo moeilijk zou moeten zijn om te implementeren
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Het maakt het cachen wel weer lastiger (je hebt dan 2 versies), plus dat die pref niet zondermeer beschikbaar is op de FP.moto-moi schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:20:
Ik weet niet of daar ook zo makkelijk aan die pref te komen is(crisp?), maar het is inderdaad wel een idee wat niet zo moeilijk zou moeten zijn om te implementeren
Intentionally left blank
Als die pref niet makkelijk te vinden is houdt het op lijkt me
iig niet op korte termijn, maar ik ga binnenkort kijken of ik de user-objecten van forum en FP kan samenvoegenmoto-moi schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:58:
Als die pref niet makkelijk te vinden is houdt het op lijkt me
Intentionally left blank
Dan lijkt devtrack: Hot Op GoT tracker op de frontpage voorzien van prefs-afhankelijke link me een mooie placeholder tot die tijd
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()