Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
The devil is in the details.
Heb er even een plaatje bijgedaan...
[ Voor 13% gewijzigd door Madrox op 01-06-2010 16:15 ]
In je voorkeuren moet je gewoon de optie 'Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen' zien onder Privacy, het tweede deel zeg maar.
Je plaatje kunnen we niet zien, je moet de goede URL pakken. Deze dus: http://tweakers.net/ext/f/4XgNzuc8LGUQjYYsTQVN2E6s/full.jpg
[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 16:19 ]
Geen idee hoe je daar bij komt, maar dat is onzin.Mute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:15:
Dan zal je wel een DM-ban te pakken hebben ofzo
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Weer wat geleerd, het werkt!
Dank jullie wel
(Dus wel 'Toon myReact en DM-icons?' aan, maar niet 'Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen' aan.)
[ Voor 34% gewijzigd door Dirk op 01-06-2010 16:21 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Als hij ineens niet meer kan DM'en, zonder het zelf te hebben uitgezet, zou dat kunnen natuurlijk. Maar ik zei niet voor niets 'ofzo', want ik kan ook alleen maar gokken.MueR schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:19:
[...]
Geen idee hoe je daar bij komt, maar dat is onzin.
Maar hij zat dus gewoon scheef te lezen, want wat ik zei was precies hetzelfde als wat Wiethoofd zei
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 16:20 ]
Jaja, schreef lezen. Had je eerste linkje helemaal ove rhet hoofd gezien. Ik dus weer naar de verkeerde voorkeurenMute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:20:
[...]
Als hij ineens niet meer kan DM'en, zonder het zelf te hebben uitgezet, zou dat kunnen natuurlijk. Maar ik zei niet voor niets 'ofzo', want ik kan ook alleen maar gokken.
Maar hij zat dus gewoon scheef te lezen, want wat ik zei was precies hetzelfde als wat Wiethoofd zei
Dank je !
ps: nee, Dirkw; hij stond gewoon uit (dm ontvangen van anderen). Voor mij leek het te werken, hett is nogal verwarrend, maar we zijn eruit nu
[ Voor 12% gewijzigd door Madrox op 01-06-2010 16:24 ]