Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn Direct Messages werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:35

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Kan iemand mij hiermee helpen ?

Zodra ik een nieuw bericht heb gemaakt en een reactie krijg, kan ik daarop niet reageren!
Ik mis de reageer knop, alsook de grijze reageerbalk en het typevenster + knoppen daaronder.
Ook mis ik de folder "verstuurd" links. Wat nu ?

http://tweakers.net/my.tn...lay_image&image_id=203773
plaatje

[ Voor 13% gewijzigd door Madrox op 01-06-2010 16:11 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
In Voorkeuren Direct Messages eerst aanzetten (aanvinken). Bij jou staat het uit.

The devil is in the details.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even je voorkeuren induiken, zorgen dat er een vinkje staat bij Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen en Toon myReact en DM-icons? *

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Kan ten eerste niet vinden wat jullie vragen mij te doen en ten tweede, hoe kan het uitstaan terwijl ik het gebruik :?
Heb er even een plaatje bijgedaan...

[ Voor 13% gewijzigd door Madrox op 01-06-2010 16:15 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences << daar de juiste vinkjes zetten, desnoods even de ingebouwde zoekfunctie van je browser met Ctrl+F oproepen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Hahn
Dan zal je wel een DM-ban te pakken hebben ofzo, want het staat uit bij jou (ik kan geen DM naar je sturen).

In je voorkeuren moet je gewoon de optie 'Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen' zien onder Privacy, het tweede deel zeg maar.

Je plaatje kunnen we niet zien, je moet de goede URL pakken. Deze dus: http://tweakers.net/ext/f/4XgNzuc8LGUQjYYsTQVN2E6s/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 16:19 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Mute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:15:
Dan zal je wel een DM-ban te pakken hebben ofzo
Geen idee hoe je daar bij komt, maar dat is onzin.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Dankje, Wiethoofd, dat was precies wat ik zocht. Ik zat naar heel andere voorkeuren te kijken (My Tnet...)
Weer wat geleerd, het werkt!
Dank jullie wel _/-\o_

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Waarschijnlijk had jij hetzelfde als jbr in "[bug] kan alleen nieuwe discussie kiezen..." ?

(Dus wel 'Toon myReact en DM-icons?' aan, maar niet 'Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen' aan.)

[ Voor 34% gewijzigd door Dirk op 01-06-2010 16:21 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hahn
MueR schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:19:
[...]

Geen idee hoe je daar bij komt, maar dat is onzin.
Als hij ineens niet meer kan DM'en, zonder het zelf te hebben uitgezet, zou dat kunnen natuurlijk. Maar ik zei niet voor niets 'ofzo', want ik kan ook alleen maar gokken.

Maar hij zat dus gewoon scheef te lezen, want wat ik zei was precies hetzelfde als wat Wiethoofd zei 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 16:20 ]

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Mute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:20:
[...]

Als hij ineens niet meer kan DM'en, zonder het zelf te hebben uitgezet, zou dat kunnen natuurlijk. Maar ik zei niet voor niets 'ofzo', want ik kan ook alleen maar gokken.

Maar hij zat dus gewoon scheef te lezen, want wat ik zei was precies hetzelfde als wat Wiethoofd zei 8)7
Jaja, schreef lezen. Had je eerste linkje helemaal ove rhet hoofd gezien. Ik dus weer naar de verkeerde voorkeuren 8)7

Dank je !

ps: nee, Dirkw; hij stond gewoon uit (dm ontvangen van anderen). Voor mij leek het te werken, hett is nogal verwarrend, maar we zijn eruit nu ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Madrox op 01-06-2010 16:24 ]

Pagina: 1