Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbatus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 20:14
Mijn Conceptronic usb tv receivers (version 2) (CTVDIGRCU) krijg ik niet aan de praat in Windows 7. Installatie volgens boekje resulteert in een goede internetverbinding (apparaat wordt dan herkend als draadloos internet), maar geen tv signaal. Bijgeleverde programma (Arcsoft totalmedia 3.0) resulteert in error: apparaat kan niet worden gedetecteerd. Andere software (Prog DVB) lost probleem niet op.
Volgens handleiding zou apparaat moeten staan onder 'geluid, video en spelbesturing', staat echter onder 'netwerkadapters'.
Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand hulp bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 22:42
Je hebt wel de meest recente drivers et cetera van de site van Conceptronic gebruikt?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbatus
Jazeker, verschillende geprobeerd. Ook contact gehad met helpdesk Conceptronic, maar die ondersteunen deze versie niet meer... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
EmperorIII schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:32:
Jazeker, verschillende geprobeerd. Ook contact gehad met helpdesk Conceptronic, maar die ondersteunen deze versie niet meer... :-(
Niet meer ondersteund? Het is een product wat nog gewoon in hun huidige assortiment zit... dat het niet meer ondersteund wordt is onzin... Win7 wordt ook gewoon als ondersteund systeem opgegeven voor dat apparaat. Ik had me niet laten afschepen door de helpdesk van conceptronic...

[ Voor 6% gewijzigd door MicGlou op 02-06-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbatus
Product wat ze nu hebben is anders, nieuwe drivers, 'version 3'. Versie 2 gaat maar tot Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361417

EmperorIII schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:56:
Product wat ze nu hebben is anders, nieuwe drivers, 'version 3'. Versie 2 gaat maar tot Vista.
Tsja, mijn ervaring met Conceptronic is alleen maar negatief, je hebt al de version 3 drivers geprobeerd neem ik aan?
Pagina: 1