Nog niet helemaal af geloof ik...Discussie over de businessnotebooks kan worden gevoerd in *topic*
Pff, die was al gefixed, maar stond toen weer dubbel... Consistentie was ook weer lekker 
Thanks DeNullun, alles staat nu goed
Thanks DeNullun, alles staat nu goed
Zelf vind ik de budgetten van de Notebooks veel te hoog liggen.
Voor 400-600 moet je toch een knappe email/internet notebook kunnen vinden.
Voor 600-900 moet je toch een knappe game notebooke kunnen vinden
Voor 900+ moet je toch minstens een alles kunner kunnen kreigen.
Ik begrijp dat op tweakers natuurlijk de focus ligt op nieuwe technieken. De BBG neigen nogal naar the best bang for big bucks terwijl ik waarschijnlijk meer opzoek ben naar de best bang for little money.
Ik begrijp dat op tweakers natuurlijk de focus ligt op nieuwe technieken. De BBG neigen nogal naar the best bang for big bucks terwijl ik waarschijnlijk meer opzoek ben naar de best bang for little money.
We wisselen de klassen iedere 2 maanden om. De notebookmarkt gaat niet zo snel als de desktopmarkt, dus heeft het ook geen zin om iedere keer veel notebooks aan te raden. Op deze manier kunnen we meer tijd steken in een goed artikel voor elke laptop ipv een korte beschrijving.barfieldmv schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:59:
Zelf vind ik de budgetten van de Notebooks veel te hoog liggen.
Wat jij graag ziet doen we dan ook:
- Basisnotebook met een budget tot 600 euro (vorige editie)
- Mainstreamnotebook met een budget tot 800-900 euro (vorige editie)
- Multimedianotebook met een budget van 1300 euro
- Businessnotebook met een budget van 1000 euro
- Workstation notebook met een budget van rond de 1700 euro.
Let daarbij ook vooral op de alternatieven. Die worden ook vaak vergeten, terwijl ook daar juist altijd ruimte is voor een notebook die dik onder het maximale budget zit.
[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 02-06-2010 19:42 ]