LG receiver vervangen

Pagina: 1
Acties:

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:45
Hey guys,

Ik heb thuis een LG Home Cinema set staan. Nu is de receiver het aan het begeven, en dus wil ik graag een nieuwe receiver kopen.
De meeste receivers hebben aan de achterkant aansluitingen voor de boxen. Maar mijn LG set heeft de boxen aangesloten op de subwoofer, en de subwoofer is weer aangesloten op de receiver.
Ben ik nou genoodzaakt een zelfde soort receiver te kopen? Of kan ik ook een ander merk nemen, en dan de boxen aansluiten op de achterkant van die nieuwe receiver? Hopelijk werkt mijn sub dan nog wel naar behoren.
De kabeltjes van die boxen zijn bloot, en zijn vast gedraaid aan de achterkant van de sub. Er zitten dus geen 'stekkertjes' aan aan de kabels van de boxen.

Thanks voor de reacties.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij heb je dus echt een losse receiver (dus geen versterking) en zit de versterker in de subwoofer. De subwoofer geeft dus de power om de speakers klank weer te laten geven. Volgens mij kan je dergelijke speakers dan gewoon op een receiver aansluiten. Weet alleen niet wat voor aansluiting er ligt van de receiver naar de subwoofer, want daar kan ik me niets bij voorstellen. Zal wel geen standaard RCA male - male kabel zijn die je normaal gebruikt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.