[W7] Dubbele search headers in het start menu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50
Op het moment dat ik een zoek opdracht geef in het start menu krijg ik een dubbele search header voor "Microsoft Office Outlook" en "Microsoft Outlook".

Ik heb al geprobeerd de hele index opnieuw te laten creëren maar dit heeft geen effect.

Zie onderstaand screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://image.codstats.nl/images/23661298589693654709.png

Specs:
Microsoft Windows 7 x64 Professional
Microsoft Office Professional Plus 2010 14.0.4760.1000 x86

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hey geining, dat heb ik dus ook als ik naar een mailtje zoek. (ff gekeken of ik die situatie kon hercreeren.
Het melige is dat ik als ik dit op mijn laptop doe, ik het ook krijg en op mijn vaste PC niet.
Dus ik zou zeggen dat het gerelateerd is aan de manier van installatie van office 2010.
Heb op mijn laptop even snel een upgrade gedaan van de bestaande 2k7 installatie en op mijn vaste bak heb ik mijn 2k7 installatie eerst volledig moeten uninstallen en opschonen om van de x86 naar de x64 office 2k10 variant te kunnen overstappen.

Dus toevallig een 2k10 install die een in place upgrade was?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
Ja dat heb ik inderdaad gedaan maar ik heb zojuist al eens heel Office 2010 verwijderd en daarna een nieuwe install gedaan.
Helaas levert dit geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:28
Niet om heel bijdehand te zijn maar wordt bij Office 2010 x64 installatie niet zowel de 32-bit als de 64-bit van Office applicaties geïnstalleerd (net als je van Mediaplayer op Win7 64-bit zowel een 32-bit als 64-bit uitvoering hebt) wegens compatibiliteit?

Vandaar dan de dubbele headers.

Mogelijk kan je uit index 1 van de 2 outlooks deselecteren?

Anders kan je onder regedit onder
code:
1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Search\ProcessedSearchRoots

1 van de 2 outlooks die daar in staan verwijderen. Onder de mappen 0000 t/m 00** kan je zien wat er geindexeerd wordt. Outlook folders hebben sub mappen eronder waar de naam in staat die in Windows Search wordt weergegeven.

Ook even kijken onder
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Search\CrawlScopeManager\Windows\SystemIndex\SearchRoots

Hier nummers 1 t/m * de outlook entries zijn mapi entries kijken of er 2 tussen staan. Hier dus 1 van maken.

@TS beneden: Staan er in Start -> Control Panel -> Windows Search 2x of 1x Outlook, als er 1x Outlook in staat gebruikt dan de regedit manier om te kijken of daar onder de index path's 2x Outlook staat

[ Voor 58% gewijzigd door Starke op 01-06-2010 16:24 . Reden: spelling/grammar + extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
Ik heb enkel de x86 geïnstalleerd staan van Office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tijntje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:53:
Ja dat heb ik inderdaad gedaan maar ik heb zojuist al eens heel Office 2010 verwijderd en daarna een nieuwe install gedaan.
Helaas levert dit geen oplossing.
Duh.. Want je persoonlijke settings worden dan niet verwijderd.
In je userprofile staan nog steeds de gegevens van zowel 2007 als die 2010 install.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1