Ik probeer een silverlight 4 app (gehost in een web project) te deployen op mijn server. Code en webservice werkt prima op mijn dev machine, na de app en service te hebben gedeployed op de server kan ik ook gewoon vanaf mijn lokale machine de webservice benaderen en data succesvol opvragen. Maar, als ik dus gewoon naar mijn silverlight applicatie ga gooit ie me dood met crossdomain errors "an error occured while trying to make a request to URI ...... This could be due to trying to access a service in a cross-domain way...."
Mijn clientaccesspolicy.xml
ik heb hem geprobeerd in mijn app(aspnet web project die de silverlight app host) root folder alsook in de wwwroot folder, geen success. MAAR, nu ben ik dus met fiddler in mijn traffic gaan neuzen en er wordt helemaal geen clienaccesspolicy.xml aangevraagd
Als ie nou een 403 teruggaf was het probleem mij duidelijk maar ik hen nu geen idee hoe dit op te lossen en waarom ie die xml niet aanvraagt (cache geleegd, zowel ie als ff geprobeerd).
btw,
Server gehost met IIS, meerdere websites geplaatst in virtual hosts
Mijn clientaccesspolicy.xml
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <access-policy> <cross-domain-access> <policy> <allow-from http-request-headers="SOAPAction "> <domain uri="*"/> </allow-from> <grant-to> <resource path="/" include-subpaths="true"/> </grant-to> </policy> </cross-domain-access> </access-policy> |
ik heb hem geprobeerd in mijn app(aspnet web project die de silverlight app host) root folder alsook in de wwwroot folder, geen success. MAAR, nu ben ik dus met fiddler in mijn traffic gaan neuzen en er wordt helemaal geen clienaccesspolicy.xml aangevraagd
btw,
Server gehost met IIS, meerdere websites geplaatst in virtual hosts