Toon posts:

5.1 met blu-ray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik ga deze week een nieuwe lcd kopen een sony 46 ex 500 met ci+ module van ziggo ,dan heb ik geen decoder meer nodig.
nu heeft door een stroomstoring mijn vorige home cinema set het begeven en moet ik een nieuwe kopen.
Ik wil graag een set 5.1 met bluray ,het liefst 1 die van alles afspeeld,en dan Dolby TrueHD en DTS HD Master Audio ondersteunen, ik heb nog een xbox met component die ik wil aansluiten, mijn budget is ongeveer 500.- euro
het liefst wil ik iets van sony ,1 afstand bediening ,maar dit is geen must!
graag jullie advies

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk maar ik zit een beetje met die ci+ module ,wat is dan geschikt,je zit vaak met het aantal aansluitingen ,voor eventueel extra spullen.
ik ben echt een leek op dit gebied ,heb wel heel het web door spit maar zie door de bomen het bos niet meer.
p.s. heeft iemand ervaring met deze sets ?
pricewatch: Sony HTP-BD36SS

pricewatch: Sony BDV-E870

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 13:51 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:26:
natuurlijk maar ik zit een beetje met die ci+ module ,wat is dan geschikt,je zit vaak met het aantal aansluitingen ,voor eventueel extra spullen.
Waarom zit je dan met die CI+ module? Je hoeft dan alleen te kijken wel audio-uitgang je tv heeft. Op deze uitgang sluit je je home cinema aan en je hebt dan geluid over de surround set bij het kijken van TV.

Belangrijker is om te weten wat je met bijvoorbeeld de XBox wil doen: wil je die met component rechtstreeks op de TV aansluiten en dan met de optische kabel nog een verbinding van de XBox naar de home cinema leggen. Of wil je component (voor video) en optisch (voor audio) rechtstreeks naar de home cinema leggen en dan alles met bijvoorbeeld HDMI naar de tv. Dus dat er maar één HDMI kabel naar de tv loopt omdat alles via de home cinema gaat. In dat laatste geval wordt de keuze al een stuk minder, en dus makkelijker :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.