Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pdf portal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn werk maak ik veel gebruik van pdfjes. Deze krijg ik op usb aangeleverd, en bekijk ik.

Het vervelende is dat ik steeds tussen de pdfjes moet schakelen, ik ben op zoek naar iets waarmee ik makkelijker kan werken, een soort pdf portal waarin ik makkelijk kan wisselen tussen de pdfjes, eventueel in een webpagina.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Welk progamma gebruik je nu, en heb je al meerdere progamma`s getest.

En google eens.

http://www.online-tech-ti...ter-than-foxit-viewer/nl/

↓ volgende bericht hieronder ↓

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek geen ander pdf programma, maar een soort portal.

Vergelijk het met een website met tabbladen, op elk tabblad staat dan een nieuwe pdf, die je niet meer hoeft te openen, maar al geopend is.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:40
Openen met een browser met tabbed browsing? Eventueel kan je al die pdf's uploaden in google documents zodat je ze makkelijk online kan browsen.

Verwijderd

Ik zou Firefox met een PDF addon proberen... dan kan je de PDF in een tab van Firefox openen.

Als je de PDF'jes centraal wil ophalen (op het eigen netwerk) zou je bij je systeembeheerder een netwerkshare kunnen aanvragen waar degene die de pdf'jes aanlevert ze voor je klaar zet.
Dit kan al dan niet via http benaderbaar gemaakt worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 13:35 ]

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:31

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

foxit pdf reader opent alle pdfjes in een tab vanaf versie 2 ofzo. Je kan dan makkelijk zoeken en switchen tussen meerdere documenten.

Daarnaast is foxit enorm veel sneller dan adobe's eigen reader

Waarom wil je het zo graag in een webomgeving doen?

[ Voor 14% gewijzigd door LtMarx op 01-06-2010 13:42 ]

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit kan inderdaad in Foxit. Inmiddels ben ik overgestapt naar PDF-XChange: nog sneller en ook met tabbed PDF browsing.

Verwijderd

Topicstarter
Google documents heb ik nog nooit naar gekeken...

De netwerkshare is er al, maar 'voelt' ouderwets, er is meer behoefte aan een portal.

Ik ben trouwens de systeembeheerder :)

Verwijderd

Topicstarter
de gedachte erachter is dat nu 5 mensen gebruik maken van de pdfjes. binnen een half jaar worden dit er 100, en komen er veel meer dan 5 pdfjes per dag. Wat 'ze' willen: zoiets als igoogle, met een klokje en headlines en een pdf lijst, en daarnaast de pdf lezen, dit zijn financiele gegevens, die elke nacht ververst worden.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:38

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Waarom wil je het per se in pdf doen? Het klinkt mij in de oren alsof je iets wilt realiseren dat in html makkelijker gaat.

Rail Away!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 16:05

skoozie

SCSI

op google via "embedded pdf" zie ik ook wat oplossingen die er uitzien naar wat je bedoeld, echter heb ik er zelf gene ervaring mee.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Verwijderd

Topicstarter
Update:
Ik kan de documenten aangeleverd krijgen in Pdf, Html, Csv, excel en xml.

Overstappen maar denk ik?

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Kies voor HTML, maak er een leuke PHP omgeving bij en geef de mensen een optie om de PDF te downloaden :) .

Verwijderd

Adobe Digital Editions misschien een optie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:59:
de gedachte erachter is dat nu 5 mensen gebruik maken van de pdfjes. binnen een half jaar worden dit er 100, en komen er veel meer dan 5 pdfjes per dag. Wat 'ze' willen: zoiets als igoogle, met een klokje en headlines en een pdf lijst, en daarnaast de pdf lezen, dit zijn financiele gegevens, die elke nacht ververst worden.
Als je een echt portal wil zal je naar een CMS achtige omgeving moeten gaan.
Opensource:
Joomla
Drupal
OpenCMS
Plone

Closedsource:
MS Sharepoint

etc... google is je vriend

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat Joomla worden! Dat ziet er goed uit!

Alleen vraag ik me af hoe ik dat onder de knie moet krijgen, is er iemand die ergens een cursus heeft gedaan?
Pagina: 1