networkactiv autapf

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vraagje en hopelijk zit ik hier goed,

wij gebruiken momenteel het programma networkactiv autapf.
Maar is er een programma die hetzelfde doet en die gratis is.
Want als ik networkactiv autapf op meedere pc's wil installeren moet ik het elke keer "kopen".
Normaal geen probleem maar aangezien ik het nu zelf moet aanschaffen voordat het bedrijf het goedkeurd...
Het belangrijkste is dat ie automatisch op running komt te staan als je de pc opnieuw opstart.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26

Mike78

Always

Misschien is het handig als je even uitlegt wat het programma kan en wat je er mee wilt bereiken?
Ik ken het programma niet en moet nu eerst even uitzoeken wat het programma doet, voor ik je een zinnig antwoord kan geven.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit doet niets anders dan port forwarden op een Windows PC... ik zie niet in waar je dit voor nodig zou kunnen hebben als je een huis tuin en keuken router aan je internet lijn hebt hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:25:
dit doet niets anders dan port forwarden op een Windows PC... ik zie niet in waar je dit voor nodig zou kunnen hebben als je een huis tuin en keuken router aan je internet lijn hebt hangen?
dit is niet voor huis tuin en keuken.
Het heeft met inbraakpreferentie te maken.
Vandaar dat het geen illegaal programma mag zijn ;)

ik krijg nu op een pc wat binnen en dat wil ik op een andere IP adres op een bepaalde poort weer binnen laten komen.

@CherandarGuard

De klant wil graag dat de alle meldingen die hij eventueel krijgt eerst via ons loopt, en pas naar hem als er echt iets is.

[ Voor 73% gewijzigd door streamnl op 01-06-2010 09:55 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik zou persoonlijk helemaal geen inbraak prefereren eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
hmmm, ik google op "windows port forward" (zonder quotes), en wat is de eerste hit? klikkerdeklik
Als hij t bij t rebooten niet opslaat, dan maak je gewoon een scriptje wat elke port forward instelt en gooit dat in je startup scripts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
lolcode schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:57:
hmmm, ik google op "windows port forward" (zonder quotes), en wat is de eerste hit? klikkerdeklik
Als hij t bij t rebooten niet opslaat, dan maak je gewoon een scriptje wat elke port forward instelt en gooit dat in je startup scripts...
Nogmaals, Aangezien het met inbraak te maken heeft, mag ik (en wil ik) niet zo maar aan een programma sleutelen.
Stel dat er iets fout gaat, wil ik niet de verzekering op me dak hebben en dat ik daarna alles kan vergoeden.
Ik heb wel een hart voor de zaak maar niet zo'n goede hart ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerMooD
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 13:13
als je niet wil sleutelen kun je het beste bij de huidige situatie kunt blijven.
Betalen is altijd makkelijker dan gratis programma's, daar moet je vaak iets meer moeite voor doen.

anders zou je best dat programma van lolcode kunnen proberen, dat lijkt verdacht veel op wat je nu gebruikt, alleen met minder mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
streamnl schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:11:

Want als ik networkactiv autapf op meedere pc's wil installeren moet ik het elke keer "kopen".
Als ik de licence type bekijk op hun site.

"The price of the software is 59.95 USD per single-site license."

Als ik het goed begrijp kost het je 60 dollar voor 1 locatie. Dit kun je dus op meerdere pc installeren op de zelfde locatie. Ga je het ergens anders ook nog installeren bijvoorbeeld bij een klant. Dan moet je daar ook een licentie voor betalen hiervoor geld ook natuurlijk dat als je klant meerdere sites heeft nog een licentie moet kopen voor die klant als je het op meerder locatie gebruikt.

Maar voor de zekerheid zal je dat moeten navragen.
Tip: Onder handel over de prijs als je het op veel andere locatie moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ga deze bal maar naar boven gooien en dan beslissen hun maar.
in ieder geval bedankt voor de reakties.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 21:26
Euh, dit kan volgens mij ook met PuTTY en een SSH tunnel. Is gratis, betrouwbare software en nog ge-encrypt ook. Hoe je dit dan weer bij het booten zou moeten starten weet ik niet, wellicht dat je iets met scripts kan doen.
Over het algemeen merk ik dat je meestal een of ander soort hack probeert uit te voeren met programmatjes zoals dat Autapf, die je meestal netter kan oplossen door even uit te zoomen en het geheel nog eens te bekijken. Wat moet precies met wat communiceren? Welke protocollen worden er gebruikt?

[ Voor 39% gewijzigd door Ximon op 01-06-2010 14:19 ]

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
De situatie..

Een camara neemt een alarm waar. Hij maakt van het moment een foto. Hun hebben draadloze router (op gsm basis) en die heeft maar een paar poorten vrijgegeven voor ons(ligt aan de provider, wij krijgen er geen bij). De meldkamer (die reageren op het alarm) hebben weer andere poorten waar de data op kan binnen komen.
Dus zou het fijn zijn als wij een "veilige" programma kunnen gebruiken die het liefst gratis is ;)

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1