Toon posts:

(PC)Speakers gezocht rond 200 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakereaars,

Ik ben opzoek naar een goede speaker set.
Ik gebruik nu de logitech x-230 maar die is stuk gegaan, rechter box doet het niet meer.

De set is voornamelijk bedoeld om MP3s meer af te spelen, via pc of ipod.
maar wellicht wil ik ze ook aan een platenspeler kunnen hangen, is zoiets mogelijk ?
Ik zoek iets in de prijsklasse 200-300 euro.
Kwa grote moeten ze niet te groot zijn, ze moeten mooi zijn en zijn eigenlijk bedoeld voor op een bureau.

Suggesties ?

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 22:39
een setje monitor speakers

Verwijderd

Heb je al eens in de Pricewatch gekeken? :+

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zal daar even kijken.

3 speakers die mijn aandacht trokken:

M-Audio Studiophile AV 40 Speaker System

Bose® Companion® 3 Series II Multimedia Speaker

Harman Kardon SoundSticks II

Verwijderd

Topicstarter
een andere die erg mijn aandracht trekt is de Audioengine A2 , zien er stak uit en lees er goed dingen over.
Iemand ervaring met deze ?

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 14:37
Ik zocht ook kwaliteitsspeakers. Ik wilde eerst de audioengine a5, die schenen echt heel goed te zijn volgens de reviews. Ze zijn 300 euro. De a2 schijnen ook goed te zijn, die zijn 200. Ik heb tweedehands de m-audio studiophile av 40 gekocht, die zijn nieuw 100. Klinken ook goed. Ik zou zeggen, kies één van deze 3 afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven. De soundsticks schijnen ook goed te zijn, maar ik raad je aan één van de bovenstaande te kiezen.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-02 06:59
Een setje wharfedale 10.1's heb je voor ~200 euro, een tweedehands setje 9.1's voor ~100. erg fijne speakers voor het geld. Echter heb je dan nog wel een versterkertje nodig, maar gelukkig is een simpel 2.0 versterkertje niet duur en dan kun je er zeker een platenspeler op aansluiten.

Verder zijn goede monitor speakers ook een prima optie maar daarvan heb ik er te weinig gehoord om met een zinnig advies te komen.

[ Voor 31% gewijzigd door Bastard op 01-06-2010 10:24 ]

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-01 12:35
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:25:
een andere die erg mijn aandracht trekt is de Audioengine A2 , zien er stak uit en lees er goed dingen over.
Iemand ervaring met deze ?
Ik heb de Audioengine A2 zelf ook. Ziet er superstrak uit, geluid is ook echt subliem (reviews zijn ook unaniem lovend). Bijkomend voordeel is dat er geen subwoofer bijzit (ik vind dat iig een voordeel, veel kabers, lomp ding, etc ;)), terwijl het laag van de speakers best goed is.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Verwijderd

Topicstarter
Oke na wat gelezen te hebben over de A2 denk ik dat ik voor de A2 ga.
Subwoofer kan je er altijd nog aanhangen begrijp ik (denk niet dat ik die nodig heb), enige nadeel wat ik lees is de volume knop die aan de achterkant zit. Maar je kunt ook weer variable audio input kiezen zodat je via je PC,TV,Ipod het volume kunt regelen als ik het goed begrijp.

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 14:37
Goede keus!

Verwijderd

Ik zie dat je zo goed als wel al een keuze hebt gemaakt,
toch wil ik je nog even hierop wijzen:
http://www.teufelaudio.co...b7bc8cb49cd22eb4f923be878
Teufel Concept B200 USB.
Schijnt ook een érg goed setje te zijn!

Verwijderd

Topicstarter
Ben inderdaad voor de A2s gegaan, de witte! zijn echt supperstrak en mooi geluid, heb ook de A5s gehoord die zijn wel iets beter maar iets te groot voor op een bureau. Ben er tot nog toe erg tevreden over!
Pagina: 1