kalibratie problemen Saitek P580

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
dag mensen!

ik zit met een heel erg minder fijn probleem....

ik heb een Saitek P580 color rumble pad. ik weet het niet de beste enzo maar dat maakt me verder niet uit, voor 10 euro deed ie het erg goed. deed omdat ik sinds ik de stuurprogramma hiervan heb geinstalleerd niet meer kan kalibreren en mn linkerstick een tikke naar rechts staat, dus als ik een racegame opstart heeft hij nogal erg de neiging om de rechterwand te aaien -.-

heeft iemand een oplossing hiervoor? ik heb de stuurprogramma al geprobeerd te verwijderen natuurlijk, maar dat ding vind mn computer te leuk ofzo, want hij wil niet weg, als ik hem verwijder via apparaat beheer reboot ik en dan staat ie er weer vrolijk tussen...
t programma staat ook niet in mn software lijst.

updaten helpt ook niet, reinstalleren ook niet, het enige dat gebeurd is dat het daarna wel in mn software lijst staat. als ik eht dan verwijder dan verwijderd hij de nieuwe installatie wel, maar de oude blijft bestaan, oftewel als ik naar eigenschappen van mn gamepad ga blijf ik de stuurprogramma van saitek zien. en daar kan ik niet in kalibreren!

heeft iemand een oplossing? een ander programma waar ik het wel mee kan kalibreren? een manier om de stuurprogramma toch te verwijderen? (de laatste heb ik het liefst eigenlijk!)

ik hoor het wel!

groetjes

btw, ik draai het op windows XP 32 bit (ik weet dat het wat achterhaald is maar ik wacht nog op Windows 7 die mn pa krijgt van z'n werk;))

edit: website van de gamepad: http://www.saitek.com/uk/prod/p580.htm

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
kan iemand me helpen?! ik heb echt hulp nodig!!!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"