Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

toetsenbord en muis reageren vreemd.

Pagina: 1
Acties:

• Marcvd
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-01-2024
sinds vanmiddag reageert m'n laptop vreemd op de muis en toetsenbord.
als ik iets typ krijg ik ofwel vreemde tekentjes of het menu opent (het menu als in bestand, bewerken enz.)
ik heb al nagekeken of de toetsenbord instellingen goed staan, ook is de laptop gescand op virussen en malware.
dit probleem geld voor beide toetsenborden, intern en extern.

ook de muis werkt een beetje apart, als ik dubbelklik op een pictogram op m'n desktop openen de eigenschappen ipv het werkelijke programma.

wat het nog een beetje lastiger maakt is dat m'n ik nu m'n laptop opnieuw heb opgestart en nu op het inlogscherm sta en met m'n toetsenbord kan ik geen zinnige dingen typen.

ik hoop dat iemand me kan helpen..

Verwijderd

ma jij kon dese topic goed openne dus hij werkd wel betje geod p::

• Marcvd
grapjas..
heb het topic geopend met men N900.

het werkt echter wel weer, hoe dat komt weet ik niet en ik zou graag nog steeds een mogelijke oorzaak horen voor als het weer gebeurt. vanmiddag werte het ook maar even en toen niet meer..

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 12:09

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:15:
offtopic:
wat een spelling...

Enfin, als je zeker weet dat je geen koffie of dergelijke over je toetsenbord gegooid hebt, heb je misschien per ongeluk een vage keyboard layout ingesteld. Eventueel opstarten in veilige modus, en als je de mogelijkheid hebt om iets in de bios in te vullen, probeer het daar ook eens. (daarnaast zou je een linux live disk kunnen proberen om overige software uit te sluiten.)

-_-

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:30
Probeer eens "control+shift" in te drukken?
Dat verandert de toetsenbord indeling, voor de muis heb ik zo uit m'n hoofd geen oplossing,
anders dat je muis instellingen zijn gespiegeld.

Student misschien met een paar 'leuke' klasgenoten?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:15:
leer schreifen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Schroef het keyboard er eens uit, dikke kans dat je vloeistof (of iets wat ooit vloeistof is geweest) tegenkomt.
In alle gevallen dat ik jouw klacht heb meegemaakt was het vochtschade.

www.racetalk.nl

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
SacreBleu schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:33:
Probeer eens "control+shift" in te drukken?
Dat verandert de toetsenbord indeling, voor de muis heb ik zo uit m'n hoofd geen oplossing,
anders dat je muis instellingen zijn gespiegeld.

Student misschien met een paar 'leuke' klasgenoten?
Je bedoelt ALT+(linker) SHIFT

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 15:19
Wat jij beschijft komt voor als er een alt toets blijft hangen.

Alt + dubbelklik opent het eigenschappen menu van het aangeklikte object.
Alt + B opent het menu Bestand
Etc.

Dat het ook met een extern toetsenbord gebeurt komt omdat bij het aansluiten van een extern toetsenbord het toetsenbord op de laptop niet uitgeschakelt word.

Als je het nog een keer hebt even kijken of je alt toetsen niet vast zitten.

• Marcvd
Ik heb inderdaad gister een paar keer op alt geramd en nu werkt het weer.. hoe het dan kan dat het is blijven hangen weet ik niet.. het knopje was iig niet ingedrukt.
Vanmiddag maar eens even m'n toetsenbord schoonmaken, kijken of het dan niet meer voorkomt!

Bedankt iig!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:30
BèR schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:33:
[...]

Je bedoelt ALT+(linker) SHIFT
Onder andere, beide combinaties werken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Pagina: 1