Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12-2023
ik heb een sitecom nas, als ik via de website van de nas kijk zie ik al mijn muziek staan bij de itunespagina.
maar als ik itunes aanzet en de de server aanklik kriijg ik alleen de mp3 bestanden
wavebestanden kan ik dus niet via de itunesserver afspelen. hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Heb je de laatste firmware?
Heb je toevallig de wav files later toegevoegd en vervolgens de map niet opnieuw laten scannen? Na elke toevoeging moet je de map laten scannen

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Welke type heb je van sitecom, al op google gezocht, je geeft heel weinig info.

Info die ik willekeurig heb gevonden. (5 seconden op google)

Ingebouwde servers
De MD-253 heeft een ingebouwde iTunesserver en een UPnP-server om mediabestanden met uw netwerk te delen. Ook kan de NAS zelfstandig bitttorrentbestanden downloaden en is er een ftp-server. Via de webinterface kent u mappen toe aan de servers. Om de iTunesserver te gebruiken, kopieert u via de verkenner muziek naar de toegewezen map en laat u de map scannen. De iTunesserver werkt prima, maar we moesten de NAS wel iedere keer via de webinterface de muziekmap laten scannen als we liedjes hadden toegevoegd. Voor de UPnP-server vertrouwt Sitecom op het bekende TwonkyMedia dat zijn eigen webinterface heeft. TwonkyMedia zit eenvoudig in elkaar en is net als de normale webinterface Nederlandstalig. U kunt TwonkyMedia zo instellen dat de toegewezen mappen continu gescand worden op nieuwe bestanden. Een stuk handiger dan de iTunesserver dus. Wij hebben de UPnP-server via Windows 7 en een PlayStation 3 benaderd en hierbij probleemloos gebruikgemaakt van onze mediabestanden.

http://computertotaal.nl/...torage-server-md-253.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Het type staat gewoon boven het topic hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rupie op 01-06-2010 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

je title is itunesserver en in je inhoud staat er geen type vermeld, dat wat er boven instaat gaat naarmate je inhoud.

Maar zoals je ziet heb ik al eer reactie gegeven en ik zou dat eens doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Dat wat er boven staat gaat via het product dat je zelf koppelt aan je topic. gu22i heeft dat dus wel degelijk zelf aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Ok had ik even niet gezien ik open nooit een topic voor dit soort dingen ik post meestal in een algemene bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:26
Mss beetje off-topic, maar waarom gebruik je in hemelsnaam iTunes om af te kunnen spelen? Je kunt toch net zo goed een SMB-share maken en deze via Windows benaderen, zodat je met elk willekeurige audio-player kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:46

lier

MikroTik nerd

mad-dog schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:00:
Mss beetje off-topic, maar waarom gebruik je in hemelsnaam iTunes om af te kunnen spelen? Je kunt toch net zo goed een SMB-share maken en deze via Windows benaderen, zodat je met elk willekeurige audio-player kan afspelen?
Waarom niet...?
Misschien gebruikt de TS helemaal geen Microsoft en is hij heel tevreden over de mogelijkheden van iTunes op zijn Mac !?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1