Heeft de Millennium G450 LE 16 MB SDR een tv-out?

Pagina: 1
Acties:

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
greetinz,
Scidd0w

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:38
Het is een dual-head, en de tweede uitgang kun je desgewenst aan je tv vastknopen.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

inderdaad, heb je een kabeltje voor nodig (verloop van je monitor aansluiting naar een composiet en S-VHS aansluiting). Het kna zijn dat je deze los moet bestellen.
Als je dan alles hebt aangesloten detecteerd de plank zelf dat er een TV/Videorecorder is angesloten. Het is dus niet hot-plugable, je moet na het aansluiten (TV/monitor) wel ff opnieuw opstarten. Met dat laatse ging ik de mist in! :( :(

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• miles
Jij hebt hem!!
Welke heb je en zat er een kabeltje bij?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Ik weet niet precies welke ik heb, zou ik moeten nakijken (ik zit nu bij m'n ouders)
Matrox Millenium G450 DH 16MB

komt bij Alternate weg, en er zat idd gewoon een kabeltje bij.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:08
is die ook te krijgen in pci?

https://wren.co/join/Devian

• miles
Volgens de matrox website is de G450 nog niet in PCI leverbaar.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:09
De kaart heeft wel TV-out, maar er wordt geen kabel meegelevert. Als je de kaart nog niet gekocht hebt en je wilt TV-out gebruiken zou ik de DDR versie kopen, daar zit wel een kabel bij, scheelt je volgens mij zo goed als niets (anders moet je een losse kabel kopen, en die is net zo duur als de meerprijs), en dan heb je een iets snellere kaart met meer Dualhead-opties (>1600x1200 op je primaire monitor).
Pagina: 1