inderdaad, heb je een kabeltje voor nodig (verloop van je monitor aansluiting naar een composiet en S-VHS aansluiting). Het kna zijn dat je deze los moet bestellen.
Als je dan alles hebt aangesloten detecteerd de plank zelf dat er een TV/Videorecorder is angesloten. Het is dus niet hot-plugable, je moet na het aansluiten (TV/monitor) wel ff opnieuw opstarten. Met dat laatse ging ik de mist in!
Als je dan alles hebt aangesloten detecteerd de plank zelf dat er een TV/Videorecorder is angesloten. Het is dus niet hot-plugable, je moet na het aansluiten (TV/monitor) wel ff opnieuw opstarten. Met dat laatse ging ik de mist in!
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Ik weet niet precies welke ik heb, zou ik moeten nakijken (ik zit nu bij m'n ouders)
Matrox Millenium G450 DH 16MB
komt bij Alternate weg, en er zat idd gewoon een kabeltje bij.
Matrox Millenium G450 DH 16MB
komt bij Alternate weg, en er zat idd gewoon een kabeltje bij.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
De kaart heeft wel TV-out, maar er wordt geen kabel meegelevert. Als je de kaart nog niet gekocht hebt en je wilt TV-out gebruiken zou ik de DDR versie kopen, daar zit wel een kabel bij, scheelt je volgens mij zo goed als niets (anders moet je een losse kabel kopen, en die is net zo duur als de meerprijs), en dan heb je een iets snellere kaart met meer Dualhead-opties (>1600x1200 op je primaire monitor).
Pagina: 1