Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon, hoofdzakelijk om op Le Mans te gebruiken. Als je daar de race een beetje wilt volgen, moet je Radio Le Mans volgen, en dat is meestal geen probleem. Maar op sommige plekken hoor je je oordopjes echt niet meer door de voorbijrazende racebolides. Daarom had ik uiteindelijk meestal (in-ear) dopjes, en gehoorbeschermers type bouwvakker eroverheen. Een andere oplossing die goed werkt is van die bouwvakkers-kappen met ingebouwde radio, maar een beetje goede zijn al snel vrij duur.
Mijn plan is dus om voor dit jaar eens te gaan kijken naar gesloten headphones met actieve noise-cancelling. Mijn vraag is nu, werkt die noise-cancelling goed genoeg om raceauto's weg te filteren ? En klopt mijn aanname, dat bijv. een sennheiser HD 438 comfortabeler te dragen is dan een stel bouwvakkers-kappen ?
En zou een kleiner model, zoals sennheiser pxc 150/250 ook genoeg noise-cancelling doen ?
(Ja, sennheiser staat bij mij hoog aangeschreven, dus dat is het merk vwaar ik in eerste instantie naar kijk)
Edit:
En actieve in-ear plugjes ? zouden die krachtig genoeg zijn om het gebulder te neutraliseren ?
Mijn plan is dus om voor dit jaar eens te gaan kijken naar gesloten headphones met actieve noise-cancelling. Mijn vraag is nu, werkt die noise-cancelling goed genoeg om raceauto's weg te filteren ? En klopt mijn aanname, dat bijv. een sennheiser HD 438 comfortabeler te dragen is dan een stel bouwvakkers-kappen ?
En zou een kleiner model, zoals sennheiser pxc 150/250 ook genoeg noise-cancelling doen ?
(Ja, sennheiser staat bij mij hoog aangeschreven, dus dat is het merk vwaar ik in eerste instantie naar kijk)
Edit:
En actieve in-ear plugjes ? zouden die krachtig genoeg zijn om het gebulder te neutraliseren ?
[ Voor 4% gewijzigd door u_nix_we_all op 31-05-2010 18:24 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.