hallo,
Ik heb in aug. vorig jaar bovenstaande televisie aangeschafd. Nu valt me steeds vaker op dat bij sommige programma's het beeld blurrig is. Vooral bij bewegend beeld zie je een soort waterig randje dat meebeweegd en uiterst onscherp is.Dit blurrig beeld is niet konstant. Ik erger me hier wild aan
. Nu is de eerste vraag van de leverancier. Heeft u uw kabels gecontroleerd. Nu zit ik in rolstoel en kan niets controleren maar zou wanneer het aan de kabels ligt niet elk kanaal blurrig moeten zijn? Ik heb een HD abonnement van UPC, kan het anders aan UPC liggen. Ik wil graag goed op de hoogte zijn voordat ik de levernacier langs laat komen, kost me anders een kapitaal aan voorrijdkosten enzo.Ik heb bij instellingen de Truemotion 200Hz op hoog staan. wie kan mij wat meer vertellen of heeft een oplossing.
Alvast bedankt voor uw reakties
Eelco
Ik heb in aug. vorig jaar bovenstaande televisie aangeschafd. Nu valt me steeds vaker op dat bij sommige programma's het beeld blurrig is. Vooral bij bewegend beeld zie je een soort waterig randje dat meebeweegd en uiterst onscherp is.Dit blurrig beeld is niet konstant. Ik erger me hier wild aan
Alvast bedankt voor uw reakties
Eelco