Ik heb na het overlijden van mijn iriver h320 een poosje zonder gezeten maar wil nu toch weer iets nieuws gaan kopen om deze te vervangen. Ik heb al goed rondgesnuffeld en ben eigenlijk uitgekomen bij een iriver p7 16gb, mede omdat mijn vorige mp3 prima bevallen is. Maar ik twijfel een beetje omdat hij bij iriver al na een jaar niet meer op de site staat en niet erg goed leverbaar lijkt. Het lijkt niet echt een succesnummer. De reviews die ik vind zijn echter niet ontevreden, weet iemand wat hiermee gebeurd is en of het een goed idee is om dit te kopen?
Daarnaast vraag ik me natuurlijk af of er niet andere opties zijn die ik over het hoofd gezien heb. Ik wil hem voor trein hier en ook lange treinreizen in het buitenland. Dus mijn eisen zijn scherm >3 inch, redelijke batterijduur en ik wil 16gb uitbreidbaar of 32gb/hdd. En het liefst convert ik zo min mogelijk bestanden natuurlijk. De genoemde Iriver kan dit bieden voor minder dan 150 euro en in die prijsklasse wil ik ook blijven.
Ik heb gekeken naar toestellen als de cowon d2 (klein scherm), s9 (€200+), philips muse (batterij + kwalitatief minder?) en creative zen xfi2 (batterij + kwalitatief minder?).
Weet er iemand iets van die p7 en of andere tips?
Daarnaast vraag ik me natuurlijk af of er niet andere opties zijn die ik over het hoofd gezien heb. Ik wil hem voor trein hier en ook lange treinreizen in het buitenland. Dus mijn eisen zijn scherm >3 inch, redelijke batterijduur en ik wil 16gb uitbreidbaar of 32gb/hdd. En het liefst convert ik zo min mogelijk bestanden natuurlijk. De genoemde Iriver kan dit bieden voor minder dan 150 euro en in die prijsklasse wil ik ook blijven.
Ik heb gekeken naar toestellen als de cowon d2 (klein scherm), s9 (€200+), philips muse (batterij + kwalitatief minder?) en creative zen xfi2 (batterij + kwalitatief minder?).
Weet er iemand iets van die p7 en of andere tips?