Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na het overlijden van mijn iriver h320 een poosje zonder gezeten maar wil nu toch weer iets nieuws gaan kopen om deze te vervangen. Ik heb al goed rondgesnuffeld en ben eigenlijk uitgekomen bij een iriver p7 16gb, mede omdat mijn vorige mp3 prima bevallen is. Maar ik twijfel een beetje omdat hij bij iriver al na een jaar niet meer op de site staat en niet erg goed leverbaar lijkt. Het lijkt niet echt een succesnummer. De reviews die ik vind zijn echter niet ontevreden, weet iemand wat hiermee gebeurd is en of het een goed idee is om dit te kopen?

Daarnaast vraag ik me natuurlijk af of er niet andere opties zijn die ik over het hoofd gezien heb. Ik wil hem voor trein hier en ook lange treinreizen in het buitenland. Dus mijn eisen zijn scherm >3 inch, redelijke batterijduur en ik wil 16gb uitbreidbaar of 32gb/hdd. En het liefst convert ik zo min mogelijk bestanden natuurlijk. De genoemde Iriver kan dit bieden voor minder dan 150 euro en in die prijsklasse wil ik ook blijven.

Ik heb gekeken naar toestellen als de cowon d2 (klein scherm), s9 (€200+), philips muse (batterij + kwalitatief minder?) en creative zen xfi2 (batterij + kwalitatief minder?).

Weet er iemand iets van die p7 en of andere tips?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Iriver loopt de laatste jaren, sinds de H320 (heb hem zelf ook gehad) steeds verder achter op geluidskwaliteit. dat is de rede dat ik voor een Cowon speler heb gekozen. Wil je zo'n grote speler als de P7 gebruiken voor films? Als je dat namelijk niet doet dan voldoet een speler met een kleiner scherm eigenlijk beter.
De importeur van Cowon in Nederland is failliet gegaan, daarom moet je hem uit duitsland laten komen. Cowons staan bekend om hun veelal geroemde geluidskwaliteit. Tevens hebben ze ook altijd een lange batterij duur. Iets wat handig is als je veel onderweg bent.

Misschien is dit wat voor je: V&A aangeboden: Cowon S9 16GB black

[ Voor 11% gewijzigd door Brilsmurfffje op 31-05-2010 16:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja was niet helemaal duidelijk maar bedoel met lang treinreizen films kijken.

Ik weet dat cowon goed is, maar vind de d2 net te klein en de s9 zit nog boven mn budget en mis daar een sdkaartje in.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

S9 heeft geen SD-kaart slot, dat heeft de J3 wel, dit is echt een pracht van een speler

Verwijderd

Topicstarter
Fijn dat je zo goed meedenkt, maar die valt natuurlijk nog méér buiten budget. Ik zeg niet dat hij het niet waard is, maar mijn gadgetfreakerigheid gaat niet zo ver, ik vind rond de 150 meer dan zat om uit te geven.

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders nog tips? ik wil het liefst nieuw ivm garantie en ben geen audiofiel.

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:52
Misschien een Samsung P3 eens bekijken. Ik had een tijdje terug deze op het oog voor wanneer mijn huidige MP3 overlijdt (maar dat is gelukkig nog niet gebeurd). Ik weet wel niet of er nog betere alternatieven nu maar je kan er eens naar kijken.
Ook is deze Mp3 vrij slecht leverbaar (weinig shops blijkbaar) en ik weet dus niet of hij nog te krijgen is. Wat ik er leuk aan vondt is dat hij een scherm dat alleen krast met diamant en goede bouwkwaliteit en Bluetooth kan ook wel leuk zijn.
Voor het scherm: check dit: YouTube: Samsung P3 Screen Durability Test

[ Voor 11% gewijzigd door Thmz159 op 11-06-2010 21:37 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:27
Gewoon meer druk uitoefenen, dan krast die vanzelf wel, heb je echt geen diamant voor nodig.
Of een zandkorreltje in je broekzak kan ook behoorlijk wat doet

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De S9 heeft ook zo'n scherm, dus uniek is het niet. Het heet Gorilla glas.

Kijk eens naar Archos, die hebben veel tablets die niet te duur zijn: http://www.archos.com/?country=nl&lang=en
Pagina: 1