Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeyou
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-04 22:56
Hallo,

Ik run een camping in het zuiden van Frankrijk. Nu ben ik met spoed opzoek naar een grote TV voor het WK. De TV zal buiten staan en er gaan ongeveer 150 mensen de wedstrijden buiten kijken. Het is hier erg zonnig en we moeten een behoorlijke invalshoek hebben mijn budget is ongeveer 1000 euro. Ik heb nu twee TV's op het oog.

LG 50PK550 pricewatch: LG 50PK550
LG 52LG5000 pricewatch: LG 52LG5000

Welke keuze is volgens jullie de beste

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Is een beamer of dergelijke niets voor je? 150 mensen achter 1 50" televisie lijkt mij echt veel te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Je wilt een zo hoog mogelijk kijk hoek hebben.
De pk550 heeft een hoek van 190 graden
de lg5000 heeft een hoek van 175 graden

De pk550 is op dat gebied een stuk beter.

Lijkt me dat je dat zelf ook wel had kunnen vinden.

En wat jeroen al zegt. Afgezien van het feit dat het zonnig is en je dan aan je beamer niets hebt. Is het dan niets om een groot zijl op te hangen en daaronder met z'n alleen te gaan zitten? Lijkt me dat je in Frankrijk aardig zit weg te branden anders.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 31-05-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Hoe kan je nou weer een kijkhoek hebben van 190°? Dan kan je tv kijken van achter de tv ofzo :?

Maar die eerste is een plasma, die weerspiegelen een stuk meer dan LCD's, dus die is sowieso niet aan te raden als er veel zon is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die 50PK550 is een plasma: maw dikke no-go voor buiten.

Lichtopbrengst van LCD is vele malen beter en (maar dat moet je even voor alle zekerheid checken) die LCD heeft waarschijnlijk een matte voorkant waardoor ie geen last of in ieder geval vele vele malen minder last heeft van reflectie.

Overigens is een 50" idd wel heel erg klein voor zo'n grote groep. Goede beamer lijkt me beter gaan werken. Maar dan wel weer een die genoeg licht produceert om buiten goed te gebruiken. Vrees dat je dan wel wat meer centjes uit zal moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Voor dat geld kun je bijna 2 keer een 37" / 42" halen, lijkt me zinvoller voor zoveel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Twee tv's kan ook inderdaad, of een projectie tv (al hebben die niet zo'n geweldige kijkhoek)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:49

Grvy

Bot

Zet 2 TV's met de achterkant naar elkaar toe. Zet mensen van land X aan 1 kant en mensen van land Z aan de andere kant.

En als je dan ook nog wat tomaten toevallig op de grond hebt liggen :p >:) ;)

/popcorn.

[ Voor 5% gewijzigd door Grvy op 31-05-2010 15:53 ]

Dit is een account.

Pagina: 1