• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Zoals al veel vaker besproken is op dit forum, wil de PCTV 100i/110i (interne PCI TV-Tuner kaart) nog wel eens wat problemen opleveren bij het installeren.

Anno 2010 heb ik het kaartje weer eens opgedoken en ben ik aan de queeste begonnen om deze werkend te krijgen op mijn Vista x64 systeem.

De meeste links die in de zoekbare topics naar voren komen zijn inmiddels dood of achterhaald. Wat ik heb kunnen vinden is dat PCTV / Pinnacle nu min of meer vista x64 ondersteund door middel van stable of beta drivers.

Hier en Hier kun je Vista x64 drivers downloaden, maar mijn Vista installatie pakt ze simpelweg niet. Hij herkend een nieuw apparaat, maakt een 'Multimediacontroller' en 'Multimedia-videocontroller' aan, maar accepteert vervolgens geen enkele van de drivers die op bovenstaande sites wordt aangeboden. 'Op deze locatie werd geen stuurprogramma informatie gevonden...'

Heeft iemand een idee hoe ik in ieder geval de drivers correct geïnstalleerd krijg? De problemen die daarna ontstaan zie ik dan wel ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TV-kaarten zijn geen Overige Hardware, maar HTPC hardware, en horen daarom in Mediaspelers & HTPC's thuis.

Move OH -> MH

Oslik blyat! Oslik!

• CU2morO
Driverproblemen in MSH? Ok... das nieuw voor mij 8)7

• CU2morO
Iemand een idee?