Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een naar probleem met mijn internetverbinding, deze doet het ongeveer 5 minuten wel en dan weer een minuutje niet.
Het zit 'm niet in de wireless, want met utp heb ik hetzelfde probleem. Ook de (Panda) antivirus al uitgezet, maakt geen verschil. Ook hebben andere computers (ook win7) in huis hier geen problemen mee, dus het ligt echt alleen aan mijn pc.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik weet niet meer wat ik nog kan doen...

Router is linksys wrt54gl, usb-adapter linksys, windows 7, panda antivirus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-07 09:51

mace

Sapere Aude

De helpdesk bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijder je Panda AntiVirus eens? En loop je processen eens na, om te zien wat er opgestart word en opgestart is. Misschien iets wat je verbinding ten gronde brengt?

Heb je je computer al naar een eerder herstelpunt hersteld? Zoja, dan ligt het niet aan je systeem bestanden maar aan 'software' dat op je computer draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilja Meijer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-07 21:31
Ik heb ook zoiets gehad met mijn USB memorystick. Wat je kunt proberen is in apparaatbeheer onder usb-hub eigenschappen bij energiebeheer het vakje uitvinken, dat aangeeft dat deze computer het apparaat mag uitschakelen om energie te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hrmz Panda gedeinstalleerd, tot nog toe gaat het weer goed idd.

Nog aanraders voor een goeie antivirus? :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
microsoft security essentials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:36:
Hrmz Panda gedeinstalleerd, tot nog toe gaat het weer goed idd.

Nog aanraders voor een goeie antivirus? :-P
Dat is mooi ;) Ik hoor ook steeds vaker dat een AntiVirus om wat voor reden dan ook het internet blokkeerd. Alsof iets het triggered.

Maar ik raad je MSE aan ;) Is nog gratis ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
msewordt gedownload :-)

Wel vaag dat panda dan bij de andere (win7) comps geen problemen geeft met verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waarom? Probleem ligt bij de TS, niet bij de provider.

@TS

Mja, kan van alles zijn; wellicht dat je met eventvwr nog iets vreemds kunt ontdekken. Anders zou ik er niet teveel aandacht aan besteden. Persoonlijk verkies ik NOD32 overigens als AV, maar dat is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb het zelf ook welleens meegemaakt, vandaar dat ik altijd eerst even aanraad om de AV te deinstalleren omdat die vaak zat conflicten geeft wat betreft de internet verbinding. Vorige week had ik nog een computer met Norman op de werkbank, na een analyse te hebben getrokken van een half uur kwam ik toch op norman uit.

Hoppa, eraf gegooid en het probleem was opgelost.
En het rare is, vaak is niet te achterhalen waardoor het probleem zich heeft ontwikkeld.

edit
Ohja TS, houdt ons op de hoogte ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al een half uur twitch-free :-D

Bedankt voor de snelle reacties, ziet er niet naar uit dat het weer misgaat maar zoja, dan kom ik weer terug ;-)
Pagina: 1