Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb de laatste tijd erg slecht internet in amsterdam.
Vooral in de avonduren heb ik er last van. dit is dood irritant
Ik had ergens gelezen dat je het contract kunt laten ontbinden wegens wanprestatie.
Op de dekkingskaart staat dat ik 100% volle dekking moet hebben, maar ik denk dat ik niet boven de 20% kom,
Wanprestatie dus.
Wie kan mij verder helpen? is dit mogelijk?

Groeten,
Domingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik dus niks aan.
Ik wil nu beter internet, als ik daarvoor weg moet bij tmobile en naar vodafone over moet, dan maar.
Maar tmobile bevalt me niet.
Ik betaal voor 24 uur per dag internet, niet 18 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12

JB

Cédric roelt!

Dan is het probleem toch opgelost :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dus ik moet nu nog een maand met een slechte verbinding leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ja, je gaat er zelf niks aan kunnen doen, dat zal T-Mobile moeten doen. Dus als je nú beter bereik wil, dan moet je nú overstappen, veel meer zit er niet op.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was dus ook, of het mogelijk is dat ik mijn contract kan laten ontbinden wegens wanprestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:14:
Mijn vraag was dus ook, of het mogelijk is dat ik mijn contract kan laten ontbinden wegens wanprestatie.
staat waarschijnlijk wel in je contract, of de algemene voorwaarden.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:14:
Een vraag die je zelf ook kunt opzoeken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

Mischien moet je even langs een t-mobile zaak gaan en je probleem uitleggen.

Ik ben namelijk ook een t-mobile gebruiker ( een van de weinige tevreden klanten heb ik het idee ) en woon ook in amsterdam, en heb gewoon super goede dekking.

Behalve dan in m'n huis, daar is het ongeveer 50-60% , maar dat ligt niet aan t-mobile, want vodafone/libra hebben dat ook :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op den duur zou je je contract kunnen ontbinden naar aanleiding van wanprestatie, MAAR van wat ik her en der heb gelezen mag dat niet overnight.
Je moet hun de gelegenheid geven om het probleem op te lossen, ik heb er NU last van dus ik wil NU mijn contract ontbinden is nogal kort door de bocht. Voordat ze daadwerkelijk overgaan tot ontbinden is er al het nodige heen en weer gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:26:
Op den duur zou je je contract kunnen ontbinden naar aanleiding van wanprestatie, MAAR van wat ik her en der heb gelezen mag dat niet overnight.
Je moet hun de gelegenheid geven om het probleem op te lossen, ik heb er NU last van dus ik wil NU mijn contract ontbinden is nogal kort door de bocht. Voordat ze daadwerkelijk overgaan tot ontbinden is er al het nodige heen en weer gemaild.
Jaa in gebreke stellen ofzo had ik gelezen.
Ik ga zo naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
JB schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Een vraag die je zelf ook kunt opzoeken.
Vragen opzoeken is geen kunst, antwoorden daar-en-tegen ... ;)

Hoe-dan-ook: we zijn hier niet de helpdesk van T-mobile. Neem contact op met T-mobile en kijk wat ze voor je kunnen betekenen. Omdat dit topic op dit vlak verder weinig discussiewaarde heeft en omdat er een soorgelijk topic (Storing Internet T-Mobile) loopt, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.