WK TV Special reviewtekstjes

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Volgens mij wordt dit automatisch neergezet, dus geen GR-topic

Bij de Sony Bravia KDL-40EX402 staat:
De Philips 42PFL7404H is door tweakers martijn2101 en martijn2101 beoordeeld. Zij waarderen de PFL7404H vooral vanwege de kleurweergave, bouwkwaliteit en vormgeving. Lees verder »
Klik je echter op 'Lees verder' dan staan daar 2 simpele reviews, 1 van martijn2101 en BasNation, de review van Tweakers.net zelf wordt compleet overgeslagen...

Ook in #tab:articles komt de WK-special niet terug, of valt die onder dezelfde categorie als Tweakers.net/Themas toont alleen WK-special, dat ie toch binnenkort niet meer actief is.

De Samsung LE40B650 heeft als enige van de 5 een link direct naar de review van rpd ipv #tab:reviews

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:26:
Volgens mij wordt dit automatisch neergezet, dus geen GR-topic

Bij de Sony Bravia KDL-40EX402 staat:

[...]

Klik je echter op 'Lees verder' dan staan daar 2 simpele reviews, 1 van martijn2101 en BasNation, de review van Tweakers.net zelf wordt compleet overgeslagen...
Da's toch wel redactionele content. Het is inmiddels zo te zien ook aangepast maar er staat nog wel een spelfoutje in (dat mag dus naar GR als je daar zin in hebt: beoordeerd -> beoordeeld).
Ook in #tab:articles komt de WK-special niet terug, of valt die onder dezelfde categorie als Tweakers.net/Themas toont alleen WK-special, dat ie toch binnenkort niet meer actief is.
Een thema/special is geen artikel op zich. Dat het betreffende product deel uitmaakt van de WK-special is voor de meeste mensen wel duidelijk door de banner die er boven staat (tenzij je natuurlijk een abo hebt en banners uit hebt staan). Of het zinvol is om een link naar de 'buyguide' van het thema op te nemen weet ik niet; da's feitelijk aan de redactie om te bepalen of we die moeite er in moeten stoppen (en dat zal ws weer afhangen van het 'succes' van de thema's).

De Samsung LE40B650 heeft als enige van de 5 een link direct naar de review van rpd ipv #tab:reviews
Ook die links worden door de redactie geplaatst.

Kortom: geen bugs dus -->Geachte Redactie :P

Intentionally left blank