Laptop loopt vast bij aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 21:21
Weet niet zeker of dit het beste forum is maar kon dit probleem en/of antwoord nog niet vinden.

Sinds enige tijd heb ik mijn laptop via de VGA-poort direct op mijn TV aangesloten. Als ik vervolgens het beeldscherm dupliceer dan heb ik prima beeld op mijn TV.
Alleen loopt hij nu helaas best vaak vast als hij aangesloten is. Ik heb gewoon Windows 7 en loopt nooit vast maar als hij aangesloten is op de TV 'freezed' hij echt, vooral bij vergroten of verkleinen van vensters. Het geluid blijf hangen en je kan hem alleen resetten.

Hiervoor had ik Vista en had ik dit probleem nooit. Het vreemde is, is dat hij soms uren doet zonder vast te lopen en soms wel 3/4 keer in een half uur.

Weet iemand wat het probleem is, en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je je grafische kaart zijn drivers al eens geupdatet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
Jup, allerlaatste drivers maar nog steeds zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
Niemand? :'(

Heb het al op veel fora gevraagd maar niemand wist het probleem. GoT was zo'n beetje mijn laatste hoop :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Kun je ook via een andere de laptop koppelen aan de tv, en draai even ramrush om te kijken of je mem lager wordt na een tijd.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
Heb wel is kort een andere laptop aangesloten. Deze liep niet vast maar dat kan ook net toeval zijn. Helaas nu geen andere ter beschikking om te testen

Geheugen loopt ook niet op.
Pagina: 1