Waarom zijn admins van servers vaak egotrippers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Topicstarter
Waarom zijn admins van gameservers vaak egotrippers?

Kom ze geregeld tegen, type "Ik ben hier de Baas en doe wat ik wil".
Jij mag niet campen, zij wel.
Jij mag niet baserapen, zij doen niks anders en ga zo maar door.
Kleinste puntje van kritiek en en krijgt een "kick" of een "ban".

Bij BFBC2 kom ik ze ook tegen, gelukkig niet op de tweaker servers, bij MW1 had je ze ook, ach gut, overal van de lui. Ben ik nu de enige die het zo ziet, speel ik op de verkeerde servers, of zijn die gasten zo sociaal gestoord dat die server hun heiligdom is waar niemand wat van mag zeggen?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Vervelend ja, maar daarvoor betalen ze voor hun server he :P
Voor dat kleine beetje schijnmacht betaal je. (althans, bij BFBC2 ranked; MW1 servers kan je zelf thuis hosten)

Aan de andere kant,
Op zulke servers heb je continue te maken met irritante 14-15 jarige koters die alles denken te weten. Op ten duur ben je gewoon snel geirriteerd en ben je snel klaar met de zogeheten trolls. Men die commentaar heeft kick je, klaar.

Zelf zit ik in een clan met volwassenen. Zelfs deze gasten zijn zelf zo kinderachtig anderen te zeggen niet te baserapen, maar ondertussen doen ze het zelf ook. Persoonlijk vind ik dat je je als admin gewoon helemaal niet met je bezoekers moet bemoeien en niet moet aankomen met niet naleefbare regels.

Persoonlijk ga ik altijd voor een server; als ik 1tje gevonden heb waar dit soort dingen niet gebeuren komt die server op mijn favorieten; je hebt maar 1 server nodig om op te spelen en er zijn er 1000en. Even zoeken en je vind er wel 1.

Als je echt geen eentje kan vinden kan je altijd je eigen server regelen en "reclame" maken voor je server in GoT topics over het betreffende spel.

[ Voor 30% gewijzigd door Gamebuster op 31-05-2010 03:21 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

lordsnow

I know nothing

Goh, je zou het zo over de CS servers van OnlyDutch kunnen hebben... Pluspunt van deze servers is dat ze redelijk goede spelers hebben. Minpunt zijn idd de admins. Zolang er geen admins aanwezig zijn loopt alles wel lekker. Zijn er wel admins, dan worden diverse mensen gekicked/banned voor alles en nogwat. Paar maandjes terug nog eens bezocht, na een jaar ofzo afwezigheid, om te checken of ze al tot inkeer waren gekomen, maar helaas is t daar nog even slecht. Werdt de laatste keer zelfs zelf gekicked - omdat ik omkeerde en terugliep naar iemand die ik net gekilled had, om daar de gedropde awp te pakken. Ach tsja... ik speel nu voornamelijk op DE en UK servers. Over een jaartje ofzo kijk ik wel weel bij OD, hoe het daar dan weer (nog steeds) aan toe gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12
Bij TF2 heb ik hier anders nooit last van :) . Wat dat betrefd is de community van TF2 behoorlijk goed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ga op een console spelen. Probleem opgelost. :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Nou ik ken een tf2 server die voornamelijk 2fort speelt en daar kunnen de admins ZWAAR irritant zijn.

Als jou team aan het aanvallen is, dan moet er ook een verdediging zijn natuurlijk.
De hoofdadmin en host beheerder van de server, begon opeens heel hard te rage tegen mij.

Hij ging steeds via de sewer, onze basis is en ik hield het gewoon dicht, zoals het moet.
Begint die opeens te schreeuwen, Pykow stop camping. u kill me everytime on the same spot !!

en zo kan ik nog paar voorbeelden noemen, waarbij men steeds dezelfde route pakt en ik ze dan niet door laat gaan. Na een discussie, Ik mag staan waar ik wil en als ik onze basis moet verdedigen. dan kill ik iedereen die binnen komt en als je er niet langskomt heb je pech.

paar minuten later een kick met de melding. Niet luisteren naar de admin, WTF

Maar goed dat was zo 1,5 jaar geleden ;) nu speel ik alleen nog maar op goede servers

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 31-05-2010 09:32 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Broekies met machtsvertoon, weinig nieuws daar te vinden. In de 'oude' tijd van CS en UT servers was dit al vrij normaal, als admin had je gewoon controle over 15 andere rondhuppelende idioten, niet luisteren was een kick of soms zelfs een ban.

Zoals gunner zegt, op console bestaan er niet van zulke 'kinderen', veelal gaat het via group-votes.

Zulke servers lekker links laten liggen, zijn nog genoeg andere servers beschikbaar waar wel op niveau wordt gespeeld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

SinergyX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:31:
Broekies met machtsvertoon, weinig nieuws daar te vinden. In de 'oude' tijd van CS en UT servers was dit al vrij normaal, als admin had je gewoon controle over 15 andere rondhuppelende idioten, niet luisteren was een kick of soms zelfs een ban.

Zoals gunner zegt, op console bestaan er niet van zulke 'kinderen', veelal gaat het via group-votes.

Zulke servers lekker links laten liggen, zijn nog genoeg andere servers beschikbaar waar wel op niveau wordt gespeeld.
Doet me denken aan politie agenten die zijn vaak ook zo :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12
Pykow schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:25:
Nou ik ken een tf2 server die voornamelijk 2fort speelt en daar kunnen de admins ZWAAR irritant zijn.

Als jou team aan het aanvallen is, dan moet er ook een verdediging zijn natuurlijk.
De hoofdadmin en host beheerder van de server, begon opeens heel hard te rage tegen mij.

Hij ging steeds via de sewer, onze basis is en ik hield het gewoon dicht, zoals het moet.
Begint die opeens te schreeuwen, Pykow stop camping. u kill me everytime on the same spot !!

en zo kan ik nog paar voorbeelden noemen, waarbij men steeds dezelfde route pakt en ik ze dan niet door laat gaan. Na een discussie, Ik mag staan waar ik wil en als ik onze basis moet verdedigen. dan kill ik iedereen die binnen komt en als je er niet langskomt heb je pech.

paar minuten later een kick met de melding. Niet luisteren naar de admin, WTF

Maar goed dat was zo 1,5 jaar geleden ;) nu speel ik alleen nog maar op goede servers
:F 2fort. Daar zit je probleem. Ik heb het je al zovaak gezegt (ook op tf.be), maar 2fort is gewoon niet te vergelijken met de normale TF2 scene ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:04:
[...]

:F 2fort. Daar zit je probleem. Ik heb het je al zovaak gezegt (ook op tf.be), maar 2fort is gewoon niet te vergelijken met de normale TF2 scene ;) .
agree,

op cs1.6 zie je ze ook nog steeds, kicken bannen omdat je iets beter bent.

lal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas blijft dit gedrag altijd bestaan. Ik vind het ook hartstikke jammer dat het allemaal zo moet, en dan vooral nog die meelopers omdat ze bang zijn dat hun clan-leader hun verbannen ipv bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tja dat blijf je helaas altijd houden, welk spel dan ook.
De beste remedie is nog wel andere pubs opzoeken, van goede/topclans heb je nooit gezeur en ten minste op niveau. Het beste is nog wel clanwars op hoog niveau en de pubs uitsluitend gebruiken om even te warmuppen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
Gunner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:25:
Ga op een console spelen. Probleem opgelost. :)
Daar hebben al die vervelende kinderen weer een microfoon om in te schreeuwn :/

Laatst overgens wel op de BFBC2 tweakers server gekilled door een admin command wegens mij CG gebruik... tja.

[ Voor 18% gewijzigd door DirtyHennessy op 31-05-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:28
Je bent niet de enige kan ik je zeggen die daar wel eens met zit, heb er zelf ook wel eens last van gehad dat ik dus een kick kreeg omdat ik beter was dan de admin en dan werd er gezegd dat ik wallhack aan had staan. Ben dus ook meteen maar van die server afgegaan en heb me een betere opgezocht en kwam uit bij een hobbyclan.

De admins zijn allemaal volwassen en spelen gewoon voor de lol. Deze admins schelden geen spelers uit of beschuldigen ze van cheaten of wat dan ook, eerst bewijs, daarna de kick (of ban). Als ik me computer weer klaar heb kan ik daar weer eens joinen, aangezien mijn laptop het niet meer allemaal aan kan. :)

PS: Heb zelf ook wel eens een eigen server gehad, het is best moeilijk om jezelf dan nog te beheersen als andere mensen fouten maken en jij ze graag wilt corrigeren. Het heeft dus niets met egotripperij of wat dan ook te maken maar eerder het creëren van de perfecte(bijna) server. Voor een speler lijkt het soms onterecht terwijl het voor een admin glashelder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DirtyHennessy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:34:

Mute optie is binnen handbereik :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Yor schreef op maandag 31 mei 2010 @ 03:11:
Waarom zijn admins van gameservers vaak egotrippers?

Kom ze geregeld tegen, type "Ik ben hier de Baas en doe wat ik wil".
Jij mag niet campen, zij wel.
Jij mag niet baserapen, zij doen niks anders en ga zo maar door.
Kleinste puntje van kritiek en en krijgt een "kick" of een "ban".

Bij BFBC2 kom ik ze ook tegen, gelukkig niet op de tweaker servers, bij MW1 had je ze ook, ach gut, overal van de lui. Ben ik nu de enige die het zo ziet, speel ik op de verkeerde servers, of zijn die gasten zo sociaal gestoord dat die server hun heiligdom is waar niemand wat van mag zeggen?
Deze mensen, vaak lelijk, onzeker en een kilootje of 12 te zwaar ervaren voor het eerst in hun miserabele leven dat ze macht hebben.
Dit voelt lekker, is voor deze mensen een unieke sensatie, in het echte leven zijn zij immers grijze muizen of nog erger, mensen die om minder flatteuze reden opvallen.
Het wordt overigens pas echt leuk als deze mensen ook de denkfout maken dat macht gezag is.

Erom lachen en een goede server zoeken is dan het enige dat je resteert...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik heb er een hobby van gemaakt om admins te pesten op publics als ze zich irritant bemoeien met het spel. Express campen, altijd als laatste overblijven en dan AFK gaan, beetje flamen. :D Altijd mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DirtyHennessy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:34:
[...]

de meeste games hebben wel een mute-functie, en anders zet je je microfoon af :)

Soms is het zo simpel :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

lordsnow schreef op maandag 31 mei 2010 @ 04:18:
Goh, je zou het zo over de CS servers van OnlyDutch kunnen hebben... Pluspunt van deze servers is dat ze redelijk goede spelers hebben. Minpunt zijn idd de admins. Zolang er geen admins aanwezig zijn loopt alles wel lekker. Zijn er wel admins, dan worden diverse mensen gekicked/banned voor alles en nogwat. Paar maandjes terug nog eens bezocht, na een jaar ofzo afwezigheid, om te checken of ze al tot inkeer waren gekomen, maar helaas is t daar nog even slecht. Werdt de laatste keer zelfs zelf gekicked - omdat ik omkeerde en terugliep naar iemand die ik net gekilled had, om daar de gedropde awp te pakken. Ach tsja... ik speel nu voornamelijk op DE en UK servers. Over een jaartje ofzo kijk ik wel weel bij OD, hoe het daar dan weer (nog steeds) aan toe gaat...
* DeluxZ totally agrees

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Als ik flink zou betalen voor een server, deze gratis zou opstellen voor andere gamers, zou ik ook gewoon "god" spelen...
Dus waarom; het is leuk!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Daarom ben ik ook gestopt om op zulke servers te spelen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Gunner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:42:
[...]

de meeste games hebben wel een mute-functie, en anders zet je je microfoon af :)

Soms is het zo simpel :)
Sterker nog, BF:BC2 speel ik alleen met vrienden samen, dus heb ik alleen party-chat aanstaan (Xbox Live). Scheelt ook heel veel ;). Mocht het zo zijn dat ik toch alleen ga schieten, dan is het inderdaad mute voordat het spel uberhaupt begonnen is.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
toen ik een eigen server had waarop ik administrator was stond ik gewoon overal spawnkill/camp toe, geen gezeur (tenzij van onwetenden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
itons schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:42:
ik heb er een hobby van gemaakt om admins te pesten op publics als ze zich irritant bemoeien met het spel. Express campen, altijd als laatste overblijven en dan AFK gaan, beetje flamen. :D Altijd mooi
En jou soort zijn precies het type spelers die het voor de rest verpest en waar je dus irritante bemoeiende admins van krijgt. Ja, op sommige servers zijn admins absoluut idioten, maar onderschat niet hoeveel kutkids er soms zijn. Denk dan ook eens aan het feit dat de meeste admins zelf hun server moeten betalen (donaties zijn meestal vrijwel niets) en probeer dan eens te begrijpen waarom sommige admins niet altijd evenveel geduld hebben.
Zeker met games waar meer dan genoeg spelers zijn, is het als admin soms prettiger om banhappy te zijn dan iedere speler 3 kansen te geven.

Natuurlijk gaat dit niet op voor admins die gewoon bannen omdat ze iemand niet aankunnen e.d.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Het is ook een stuk verantwoording.
Als iemand met admin rechten een speler banned, aan wie legt deze verantwoording af? juist, niemand.
Daarom zijn servers van grote (multi)gaming organisaties wat leuker om te spelen, omdat degene die z'n rechten misbruikt er snel uitgepikt wordt en gecorrigeerd wordt.
PiRiVi schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:38:
[...]

Deze mensen, vaak lelijk, onzeker en een kilootje of 12 te zwaar ervaren voor het eerst in hun miserabele leven dat ze macht hebben.
Dit voelt lekker, is voor deze mensen een unieke sensatie, in het echte leven zijn zij immers grijze muizen of nog erger, mensen die om minder flatteuze reden opvallen.
Het wordt overigens pas echt leuk als deze mensen ook de denkfout maken dat macht gezag is.

Erom lachen en een goede server zoeken is dan het enige dat je resteert...
generalisatie ten top *O*
Iemand z'n gedrag online op een server heeft imo weinig te maken met z'n fysieke staat of positie in het dagelijkse leven.
Wel zijn het mensen die geen moeilijker macht/verantwoording aankunnen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
OMG, wat een trieste dingen lees ik hier :') (over admins dus) maargoed er zijn vast genoeg servers waar het er wél leuk aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
EvilWhiteDragon schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:36:
[...]

En jou soort zijn precies het type spelers die het voor de rest verpest en waar je dus irritante bemoeiende admins van krijgt. Ja, op sommige servers zijn admins absoluut idioten, maar onderschat niet hoeveel kutkids er soms zijn. Denk dan ook eens aan het feit dat de meeste admins zelf hun server moeten betalen (donaties zijn meestal vrijwel niets) en probeer dan eens te begrijpen waarom sommige admins niet altijd evenveel geduld hebben.
Zeker met games waar meer dan genoeg spelers zijn, is het als admin soms prettiger om banhappy te zijn dan iedere speler 3 kansen te geven.

Natuurlijk gaat dit niet op voor admins die gewoon bannen omdat ze iemand niet aankunnen e.d.
Zo'n reactie vind ik ook wel mooi :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

kKaltUu schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:02:
Het is ook een stuk verantwoording.
Als iemand met admin rechten een speler banned, aan wie legt deze verantwoording af? juist, niemand.
Daarom zijn servers van grote (multi)gaming organisaties wat leuker om te spelen, omdat degene die z'n rechten misbruikt er snel uitgepikt wordt en gecorrigeerd wordt.

[...]

generalisatie ten top *O*
Iemand z'n gedrag online op een server heeft imo weinig te maken met z'n fysieke staat of positie in het dagelijkse leven.
Wel zijn het mensen die geen moeilijker macht/verantwoording aankunnen.
Uiteraard zet ik het redelijk hoekig neer door het zo te formuleren...
Maar je zal schrikken hoe dicht ik bij de waarheid zit... (in veel gevallen, uiteraard zijn er ook knappe gespierde rijke en succesvolle ondernemers die naast hun carriere 's avonds gefrustreerde 14-jarigen in de gaten houden, maar die doen het dan ook omdat ze narcistische trekjes hebben, das weer een heel ander verhaal natuurlijk!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel admins zijn inderdaad kleine kindertjes, iedereen kan in principe admin van een server worden. Je betaalt een x aantal euro's per maand en krijgt in ruil de beschikking over een server.

Ik vind het een kwestie van de juiste servers én spellen uitzoeken. Of zelf een eigen servertje hosten met wat vrienden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noodels
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben zelf al een tijdje actief in admin zijn op een game server, vaak is het verhaal "ja maar jij campt ook" of "ja maar jij deed net dit dat". Je moet een game gewoon zelf leuk houden. Sommige mensen hebben daar meer moeite mee dan andere. De een wil graag admin zijn omdat het stoer is de ander wil het zijn om mensen een plek te geven om te spelen.

/voteban Yor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EvilWhiteDragon schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:36:

Onzin, de modjes hier op het forum worden toch ook geen machtgeile rondbannende idioten, terwijl er genoeg 'uitlokkertjes' hier rondlopen?

Grootste probleem zijn die 'zie mij eens admin zijn!' kinderen, die bijna alles en iedereen maar iets beter of iets anders dan hij/zijzelf spelen al meteen een kick/ban geven, dat heeft niet te maken met het volk, maar meer het soort persoon dat als admin is aangewezen.

Je hebt ze trouwens overal, niet enkel op gameservers, maar ook in games waar een ranking-systeem binnen de groep zit en bepaalde ranken meer macht hebben.

Loopt er iig eentje op tweakers rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa heb er op de pubs van TF (UKCS) eigelijk nooit last van. admins zijn daar juist leuke medespelers en regelmatig merk je er helemaal niets van. Bij MW 2 natuurlijk ook geen last van ^_^ maar bij MW1 ook nooit last van gehad. Zat toen op een duitse server waar ze alleen wat kleine regeltjes hadden (geen 1sec grenade spam) en gewoon alleen cheaters bannen.

Dat gezegt herken ik je probleem wel. er zijn genoeg admins, niet alleen binnen games maar ook binnen fora, die gewoon een strakke krijgen van hun p0wers. ach, gewoon niet meer naar toe gaan is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:24
Ach ,ben zelf admin op de [SjoQ]& eSoldiers BFBC:2 server.

Zat kinders die alles willen uitproberen ondanks verwijzingen op de game server en direkte berichten ingame.
Soms een kick en vaak een ban ... weg met dat soort mannetjes.

Fucken doe je maar met je jezelf of met je maatjes. ;)

regeltjes zijn er om nageleefd te worden , maar ik ben dan ook een ouwe lul. *;

[ Voor 12% gewijzigd door MaXeRs op 31-05-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In plaats van een paar minuten is dit een nachtje dicht gebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:06
Met MW1 was het afentoe standaard om gekicked te worden als je de admin dood maakte, maar je kwam dan gewoon weer terug om weer hetzelfde te doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:47
ja zeer irritant is dat zit je lekker in een game en dan komt er zo'n eikel even vertellen dat je vals speel :) En zonder dat je wat terug kan zeggen ben je al gebannen. :)

Ach maar dat gebeurd niet alleen op game servers ..
maar dat laat ik nu even buiten beschouwing.
voor sommige mensen is de waarheid te hard.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bekend verhaal over diverse admins.. niet alleen gedrag maar ook het niet tegen je verlies kunnen is een bekend fenomeen. Zo werd ik ook bij OD gebanned wegens cheaten omdat een aantal kleuters dit dachten..terwijl je voor de verandering is een keer serieus goed op geluid speelt.

Niet alleen de sfeer is dus reden om te switchen van server, soms kun je ook met verkeerde redenen verwijderd worden van een server :X.

Omdat een aantal GoTers hetzelfde dachten hebben wij destijds besloten om een eigen gaming community te starten die eindelijk begint te lopen :).

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noodels schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:47:
Ik ben zelf al een tijdje actief in admin zijn op een game server, vaak is het verhaal "ja maar jij campt ook" of "ja maar jij deed net dit dat".
Jezus, ga jij als admin je bemoeien met campings? Who the fuck cares - welkom in het spel. De enige regels die je als admin, in min optiek, na moet leven op public servers zijn: niet cheaten, niet als ene klein kind gaan zitten schelden en schreeuwen, en that's it. Campt er iemand? Niet jouw zaak als admin - als de spelers het laten gebeuren zijn het gewoon sukkels. 't is niet alsof het een verrassing is waar ie zit, dan.
Je moet een game gewoon zelf leuk houden. Sommige mensen hebben daar meer moeite mee dan andere.
Ja, die gaan zich bemoeien met volkomen legalen speelstijlen :F
De een wil graag admin zijn omdat het stoer is de ander wil het zijn om mensen een plek te geven om te spelen.
Die laatste categorie bestaat niet - wel mis je de categorie mensen die admin wil zijn omdat ze dan zélf ergens relaxt kunnen spelen. Misschien haal je die door elkaar.
/voteban Yor
kinderlijk... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Er zijn ook genoeg servers met wel goede admins.
Ik heb jaren gespeeld op Band of Beavers. Die hadden DoD en DoD:S servers.
Nu heten ze The Left Overs. Ook de GoT servers van Team Fortress 2 hadden prima admins. Nooit problemen mee. Ben zelf ook een tijdje admin geweest op die TF2 server. Meestal s'avonds laat en s'nachts als er niet zo veel volk was. Dan deed ik een vote of er iemand zin had in één of ander dom spelletje en hadden we soms wel wat fun.

Ook heb ik een paar jaar een paar eigen servers gehad van een HL mod genaamd Zombie Panic en later de Source versie. Super veel fun mee gehad. Zeker als je admin was, no gravity of helicopters spawnen etc etc. Mensen kwamen naar mijn server voor dikke fun te hebben en niet echt om competitief te spelen.

Je hebt natuurlijk wel van die grote server parken waar je admin rechten krijgt voor een klein bedrag. Daar zitten soms wel klootzaakjes tussen. Je moet de kleine servers vinden met een vaste groep spelers op. Maar ik speel al een tijdje geen games meer behalve dan wat poker af en toe. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10-2023
Dat is misschien ook wel de reden dat ze een server huren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actinide
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-03-2018
Het is inderdaad zwaar irritant :P maar als ik een game doe en er is zo'n irritante admin bezig dan leave ik meteen :P Ik kan echt niet tegen dat soort mensen en als ik zou blijven zou ik het alleen erger maken. ;) ik heb namelijk best een kort lontje 8)7

Eigenlijk moet een admin in een game gewoon moeten kunnen instellen dat campen uitstaat enzo. (dat je niet langer dan 2 mins op dezelfde plek kan blijven ofzo.) En als een admin dan dat soort prul aan heb staan is het zijn eigen schuld :P

P.S. - Eerste post! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:47:
[...]
Die laatste categorie bestaat niet - wel mis je de categorie mensen die admin wil zijn omdat ze dan zélf ergens relaxt kunnen spelen. Misschien haal je die door elkaar.
En die categorie bestaat ook niet, want het is fucking onmogelijk om een server te adminnen als je zelf ook nog een beetje relaxt van het spelletje wilt genieten. Ik heb ETQW ge-admin-d en admin nu zo af en toe een BFBC2 server, maar ik moet zeggen dat ik het geen pretje vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:51:
[...]
En die categorie bestaat ook niet, want het is fucking onmogelijk om een server te adminnen als je zelf ook nog een beetje relaxt van het spelletje wilt genieten. Ik heb ETQW ge-admin-d en admin nu zo af en toe een BFBC2 server, maar ik moet zeggen dat ik het geen pretje vind.
/me was ooit admin van de public CS servers van Demon...
Echt relaxt spelen was er bij mij toch wel bij hoor. Veel en vaak en relaxed, ondanks de 64kbit.
Het hangt natuurlijk wel een beetje van de server af - als je veel vaste gasten hebt dan valt het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Goede admins spelen vaak niet eens mee, ik ken er velen en die hebben hart voor de game en community. Zou het zelf niet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Ja, het is vervelend. Je moet een leuke server treffen met admins waarvan niet iedereen 14-17 jaar is. No offense tegen 16 jarige hoor. Maar met een mix van oudere mensen is er toch wat meer relaxte gedrag. Zo zullen ze dan niet snel iemand kicken die gek loopt te doen, maar hem een kans geven of tot op een hoogte negeren. Maar goed, ook dat hangt af van de admins. Er zijn zoveel factoren die een rol spelen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Pagina: 1