Mediamarkt 19% btw weg ermee en Apple studentenkorting

Pagina: 1
Acties:
  • 18.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 09:57
Hey mensen, ik denk erover om eens tijdens de MM 19% actie een MBP 13' op te pakken, dus even een vraagje over deze actie.....

Mediamarkt geeft 19% btw korting, wat inderdaad neerkomt op zo n 16% 'netto' korting. MAAR, ik als student zijnde krijg van Apple een korting van 6% standaard. Kan je dit ook claimen bij de MM bovenop de 19% ? Meestal zeggen ze dat je acties niet met elkaar kan combineren, maar dit is een grijs gebied. Ik zal het toelichten.

Normaal gesproken mag je inderdaad acties van 1 bedrijf niet combineren, maar dit is een actie van MM en een totaal andere actie van Apple. Dus 2 acties op 1 product. MM kan de geclaimde 6% korting gewoon verhalen op Apple namelijk.

Verder krijgen studenten deze korting zodat ze standaard 6% minder betalen als niet studenten. Als ik deze korting niet zou krijgen, betaal ik net zoveel als een niet student, dus dan klopt de actie van Apple niet.

Naar mijn idee moet is de MM dus verplicht hun korting te geven, en daar bovenop de studentenactie die Apple geeft. (die overigens ALTIJD geldig is)

Rekenvoorbeeld is dus:

MBP 13" kost normaal € 1149,-
1149/119*100= € 965.55 (965/1149=84% dus 16% netto korting)
En daar dan nog eens de 6% studentenkorting af
965.55*0.94= 907.62

Das een mooie prijs om eens een MBP te scoren :)

Wat denken jullie ? Heeft iemand ervaring met deze acties/heeft iemand dit wel eens geprobeerd ?

ps. sorry als dit in verkeerde thread staat, wist anders niet waar ik hem moest plaatsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit lijkt me meer iets voor het Shopping Forum :)

ACS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:26

elmoxx

xx xx xx

Je schrijft het wat mij betreft verkeerd... je stelt dat je van apple korting krijgt, maar ik zie het dat je bij apple korting kan krijgen als je student bent.

Gezien je bij de MM wilt kopen ben je dan niet bij een applestore.. Wat mij betreft kan dit dus niet en in mijn ogen is het ook geen grijs gebied.

Vergelijk het maar met de inscriptie die je in je ipod kunt laten zetten. Dit kan echter alleen als je die ipod bij apple koopt. Nog nooit heb ik dit gezien bij MM of een andere retailer..

Natuurlijk zou ik het wel proberen. :) MM wilt graag verkopen dus 6 % extra korting geven zou je best kunnen lukken. Met apparaten van een ander merk was ik er gewoon zeker van dat het zou lukken. Apple zit hier echter vrij strak op, dus ik ben benieuwd!

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
Ja ik denk erover om morgen eens met Apple NL te bellen. Als ze ja zeggen, dan vraag ik of ze dat even schriftelijk willen bevestigen :) In that case, knal ik dat meteen hier neer natuurlijk zodat iedereen er zijn voordeel mee kan doen. Ik weet wel dat als MM zo n actie heeft, dat ze echt tientallen mac s op voorraad hebben en die dagen ook echt asociaal snel uitverkocht zijn. Ergens moeten ze goede inkoop orders kunnen maken bij Apple, dus wellicht zegt Apple wel 'he das mooi, veel mac s verkopen, maar dan wel met de klasse van Apple' oftewel, goede service --> vertaald in een 6% korting (hopelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 21:57
HaydenNL schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:54:
Ja ik denk erover om morgen eens met Apple NL te bellen. Als ze ja zeggen, dan vraag ik of ze dat even schriftelijk willen bevestigen :) In that case, knal ik dat meteen hier neer natuurlijk zodat iedereen er zijn voordeel mee kan doen. Ik weet wel dat als MM zo n actie heeft, dat ze echt tientallen mac s op voorraad hebben en die dagen ook echt asociaal snel uitverkocht zijn. Ergens moeten ze goede inkoop orders kunnen maken bij Apple, dus wellicht zegt Apple wel 'he das mooi, veel mac s verkopen, maar dan wel met de klasse van Apple' oftewel, goede service --> vertaald in een 6% korting (hopelijk :P)
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat die studentenkorting alleen geldt wanner je je Mac koopt bij een Apple Reseller (sterker nog, je krijgt bij een reseller doorgaans minder korting dan bij apple.nl/store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Red Nalie schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:08:
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat die studentenkorting alleen geldt wanner je je Mac koopt bij een Apple Reseller (sterker nog, je krijgt bij een reseller doorgaans minder korting dan bij apple.nl/store).
En ik kan jou als oud-MM medewerker met 100% zekerheid vertellen dat er ook MM's zijn die de studentenkorting toekennen, dat gebeurde bij ons tenminste wel. Of elke MM ook automatisch een Apple-reseller is weet ik niet, volgens mij wel.

On-topic: bij een BTW-vrije dag geef ik de TS weinig kans. Het combineren van een actie met een andere actie doen de meeste winkels niet.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:14
mm geeft idd ook studentenkorting. maar die studentenkorting is toch helemaal geen actie.
dus je mixt helemaal niet 2 acties door elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
Niet geschoten is altijd mis ;) En ik denk dat de MM 19% de enige grote korting is die je kan krijgen buiten de Apple studentenactie :) Daar kunnen resellers en apple zelf dan niet tegenop :) Of apple moet morgen me blij maken met 19% korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
syntesia schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:19:
mm geeft idd ook studentenkorting. maar die studentenkorting is toch helemaal geen actie.
dus je mixt helemaal niet 2 acties door elkaar
Haha, en daar is de discussie :p Wel positief om te horen dat de MM (of iig enkele) meedoen aan de studentenactie. Ik ga op onderzoek uit :)

Edit:
ik denk ook dat het geen actie is. Het is meer een regel/servicevoorwaarde. Stel dat NS zegt dat ze de prijzen voor een dag verlagen met 20% (ns zomerkorting ofzo), dan betalen studenten nog steeds 40% minder dan andere mensen. Dit is een NS actie (korting) en een overheidsregel (ov kaart). Ik hoop/denk dat het met Apple en MM ook zo is.

Ik wil deze discussie wel aangaan bij de MM :P Of nog beter, apple geeft gewoon voor eens en altijd een antwoord op mijn telefoontje morgen O-)

[ Voor 39% gewijzigd door HaydenNL op 31-05-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
maar er is momenteel toch helemaal geen 19% actie bij de MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
syntesia schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:26:
maar er is momenteel toch helemaal geen 19% actie bij de MM ?
Nope, maar het is wel handig om te weten voor de toekomst :) De laatste keer was in januari dus ik hoop dat ze snel weer eens komen hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Binnenkort inderdaad de vakantiegeld verdubbelaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
Was dat ? :p

Edit:

gevonden

http://macosx.nl/communit...ntiegeld-actie-mediamarkt

[ Voor 78% gewijzigd door HaydenNL op 31-05-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:31
Verwijzen naar google is niet gewenst.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 31-05-2010 11:35 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
apple wel weer met hun ipod die studenten krijgen bij een mac die je dan ook nog kan verkopen. wat veel studenten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
syntesia schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:47:
apple wel weer met hun ipod die studenten krijgen bij een mac die je dan ook nog kan verkopen. wat veel studenten doen :)
Is dat altijd of eens in de zoveel tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
eens in de zoveel tijd hij is afgelopen week weer begonnen en hij eindigt op 1 september volgens mij, in iedergeval begin september ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356260

Ik raad je als ex-MM medewerker aan om op een stil tijdstip langs te gaan en dan beginnen over eventuele korting, op een mac zit een aardige marge en je verkoopt liever iets met minder marge dan dat je iemand naar je concurrent laat gaan. het is ook niet verkeerd om te vragen naar komende acties, dan kan je de grootste korting pakken natuurlijk (met de 4 halen 3 betalen kon je tot 25% afsnoepen zonder extra korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
Ja maar das juist het probleem :p Als de 19% actie er is, dan is het naadje druk altijd, en ik denk niet dat je op een normale weekdag er even 25% afgesnoept krijgt van een MBP. Je kan idd met het verhaal komen dat MM zelf de 19% actie wel eens heeft en ze dan ook kan verkopen voor het geld, maar trappen ze daadwerkelijk in ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32

-tom-562

Oliesjeik

Ik kan me niet voorstellen dat het b.v. op een dinsdagochtend, 10 minuten na openingstijd heel erg druk is

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
HaydenNL schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:45:
Ja maar das juist het probleem :p Als de 19% actie er is, dan is het naadje druk altijd, en ik denk niet dat je op een normale weekdag er even 25% afgesnoept krijgt van een MBP. Je kan idd met het verhaal komen dat MM zelf de 19% actie wel eens heeft en ze dan ook kan verkopen voor het geld, maar trappen ze daadwerkelijk in ? :p
Nee, want tijdens de 19%-actie betalen de leveranciers ook mee. Gedurende het jaar komen kortingen voor rekening van de winkel/keten.
-tom-562 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:15:
Ik kan me niet voorstellen dat het b.v. op een dinsdagochtend, 10 minuten na openingstijd heel erg druk is
Bedoel je nu op een BTW-vrije dag? Nederlanders + fikse korting = rijen dik al lang voor de winkel open gaat :)

[ Voor 84% gewijzigd door Railgunner op 31-05-2010 09:17 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

-tom-562 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:15:
Regel 1 bij acties waar je van tevoren weet dat het druk gaat zijn, terwijl je even rustig wilt shoppen: ga een uur nadat de winkel open is. Er bestaan namelijk twee typen klanten; klanten die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten (en die dus voor de deur staan) en klanten die er een nachtje over hebben willen slapen (die komen dus later op de dag). Er zit een leuk gat tussen de aankomst van beide type klanten en hierin kun je lekker rustig winkelen ;) (bovenstaande gaat wel uit van een openingstijd van rond 9.00-10.00 uur)

Ik denk dat het hier afhangt van de regeling die Apple heeft met zijn resellers. Als die korting volledig vergoed wordt door Apple, dan denk ik dat MM best die korting wil geven bovenop de BTW vrij. Indien dit niet het geval is en er een bepaald percentage door MM betaald dient te worden, dan denk ik dat ze de korting weigeren. Zorg er in ieder geval voor dat de voorwaarden van de studentenkorting bekend zijn en dat je die bij je hebt (ik kan ze niet vinden) en zorg ervoor dat je met een senior verkoper komt te spreken. Verkopers die 1 dag in de week werken zullen niet van de actievoorwaarden op de hoogte zijn en zullen je verzoek sowieso weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
De voorwaarde zijn: (ff uit het hoofd)

* Studentenkaart school
* Bewijs van inschrijving
* OV jaarkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Dat zijn geen voorwaarden, maar documenten die voor jou de deelname aan een actie kunnen verzorgen. Voorwaarden zeggen met name iets over de toepasbaarheid van de korting / actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:53

Slapstick

Me, myself or I

De voorwaarden om mee te mogen doen?

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies. Ik kom alleen wat voorwaarden tegen voor de Apple shop, maar niets voor resellers. Daar moet je dus even naar op zoek. Gewoon een statement dat MM een officiele reseller is en waar je aan moet voldoen om aanspraak te kunnen maken op die korting.

Edit:
Onderwijskortingen

Dit is een geweldige tijd om student te zijn. Dankzij de technologie wordt studeren niet alleen interessanter, maar ook leuker. De meeste Apple Premium Resellers geven korting aan studenten, docenten, scholen en universiteiten. Neem voor meer informatie contact op met een winkel bij jou in de buurt.
Bij de resellers zie ik verschillende vestigingen van MM staan. Kortom, neem even contact op met MM wat de voorwaarden zijn voor deelname aan die studentenkorting (liefst op papier).

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 31-05-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
Kan je me zeggen waar ik de lijst van MM resellers kan vinden? Als ik via jou link op bijvoorbeeld a-dam, eindhoven of arnhem zoek (plaatsen waarvan ik een MM te vinden weet) komen ze niet in het lijstje voor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.apple.com/nl/buy/locator/

Ik zie nu pas dat MM er alleen in staat als Apple shop en niet als Apple Premium reseller. Ik denk dat het antwoord dus nee is. Je zult geen studentenkorting krijgen bij MM (zie citaat in eerdere posts; het moet een premium reseller zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
mediamarkt (alkmaar) is wel degelijk een premium reseller tegenwoordig, toegegeven, ik weet niet of het los per vestiging is, ik denk namelijk niet dat elke vestiging een applestore heeft tegenwoordig ( correct me if im wrong! ) , maar hier in alkmaar word wel degelijk studentenkorting gegeven, staat bij 'ons' namelijk ook een instore apple store met bijbehorende apple medewerker.

//edit
Anoniem: 356260 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 02:35:
Ik raad je als ex-MM medewerker aan om op een stil tijdstip langs te gaan en dan beginnen over eventuele korting, op een mac zit een aardige marge en je verkoopt liever iets met minder marge dan dat je iemand naar je concurrent laat gaan. het is ook niet verkeerd om te vragen naar komende acties, dan kan je de grootste korting pakken natuurlijk (met de 4 halen 3 betalen kon je tot 25% afsnoepen zonder extra korting).
Lol'd

[ Voor 42% gewijzigd door thijszor op 02-06-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via de vorige link die ik gaf staat MM Alkmaar erin als Apple shop. Hoe weet jij zeker dat ze een premium seller zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Anoniem: 22659 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 01:28:
Via de vorige link die ik gaf staat MM Alkmaar erin als Apple shop. Hoe weet jij zeker dat ze een premium seller zijn?
omdat ik er werk. :>
ik weet in iedergeval dat 'we' studentenkorting geven, op vertoning van bewijs, dit word op de factuur gezet ( studenten nummer oid ) , en dat zal dan wel richting apple gaan. ik zal morgen eens peilen hoe of wat het met een 'officiële' APR status zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leg gewoon de hele vraag anders eens voor en vraag gewoon hoe er tijdens acties omgegaan wordt met studentenkorting (lol @ BTW dag, personeelskorting en Apple studentenkorting :9~ , uitgaande van 20% personeelskorting en 6% apple korting zou je dan 37% korting hebben :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Mwah, personeelskorting mag eigenlijk pas de 3de dag van de actie, je kan inderdaad het een en ander aangeven als je wat wilt tijdens zown actie, maar no way dat ik personeelskorting + studentenkorting + 19% btw korting zou krijgen :P

al vraag ik me af of apple de volgende keer ook weer meedoet, vorige keer was het denk ik om 'oude' voorraad er door heen te knallen, nu alle nieuwe modellen beschikbaar zijn, lijkt me bijzonder sterk als een btw achtige actie weer met apple geldt, maargoed, wat weet ik er nou van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-04 20:23
Ik heb mijn Macbook bij store.apple gekocht als student zijnde en daar werd de studentenkorting absoluut niet gecombineerd met een eventuele andere korting.
Zelfs toen mijn werkgever aanbood een rentevrije lening te verstrekken voor de macbook heb ik moeten lullen als brugman bij apple, omdat ze dat ook als "voordeel" zagen en dus niet wilden combineren met studentenkorting. (maar ik had geen voordeel uit het aflossingsplan en na het opsturen van de regeling kreeg ik wel de studentenkorting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
Anoniem: 22659 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 01:34:
Leg gewoon de hele vraag anders eens voor en vraag gewoon hoe er tijdens acties omgegaan wordt met studentenkorting (lol @ BTW dag, personeelskorting en Apple studentenkorting :9~ , uitgaande van 20% personeelskorting en 6% apple korting zou je dan 37% korting hebben :D )
@mig28 = 20+19+6% = 45% ;) :9~ :9~ (of 16 netto + 6 + 20 = 42% nog prima :p)

Ja thijszor leg het verhaal idd eens voor bij je leidinggevende daar. Als het idd zo is dat je alle 2 krijgt dan wil ik bij deze vast een MBP 13,3 inch 2,4 Ghz claimen zodra er een BTW of Vakantieverdubbelaar (alle 2 netto 16% korting) is !!!

*staat in de startblokken voor MM Alkmaar*

ps. Als je dat voor me geregeld krijgt beloon ik je met krat bier O-) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door HaydenNL op 02-06-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HaydenNL schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:52:

@mig28 = 20+19+6% = 45% ;) :9~ :9~ (of 16 netto + 6 + 20 = 42% nog prima :p)
offtopic:
Ik durf te wedden dat het als volgt gaat:
(100/1.19)*0.8*0.94 en dat is volgens mij minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Goed,

heb het voor je nagevraagd bij de persoon van de applestore ( in dienst van apple ) ,
nee de mediamarkt is inderdaad geen premium reseller, maar vanwege de grote concurrentie in de buurt ( icentre etc ) word het, zoals ik het hoor, eigenlijk wel gegeven. maar hier staat niks tegenover vanuit apple, oftewel, het is eigenlijk al een soort van korting. ik wil je hoop niet de grond in boren, maar de kans lijkt me zeer zeer zeer klein dat je naast de 8% korting, eveneens 15,xx korting zou krijgen als er weer ooit een BTW aktie aan komt, waar apple ook aan meedoet. het is eerder uitzondering dan regel dat apple meedoet, zoals gezegd, ik vermoed dat de laatste btw aktie echt was om 'oude' voorraad te verkopen, en schijnbaar had apple daar ook wel wat voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, als men meedoet met de studentenkorting dan wordt dat dus uit de marge gefinancierd. Dan lijkt het me idd uitgesloten dat je er tijdens BTW dagen nog aanspraak op kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Om mensen geen gekke ideeën te geven, je word wel gevraagd om je studentenpas / bewijs van inschrijving of wat dan ook te laten zien, dit word meen ik ook op de factuur gezet. rond de 20jaar zijn en zeggen ik ben een student gaat hem dus echt niet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45
Waarom niet? Ik was 17 toen ik ging studeren.. en dat is een vrij normale leeftijd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
bedoel meer, je moet bewijs kunnen tonen mocht je kans willen maken op de studentenkorting. ;)
en hoe andere vestigingen er mee om gaan, durf het je niet te zeggen, ik zou zeggen, waag er eens een belletje aan.

[ Voor 38% gewijzigd door thijszor op 03-06-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

GerritGekke

Gamechanger

Zijn er toevallig mensen die hier al meer van weten? (MM-medewerkers misschien) .. Over een 3 mnd is het een jaar geleden dat MM deze actie gehouden heeft. (Jan-Feb 2010), dus ik mik `t er op dat er straks begin 2011 wel weer een mooie actie als deze komt!?

Zelf ben ik ook student en vind alle kortingen met elkaar natuurlijk veel interessanter dan de prijs die er gevraagd wordt.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Geen flauw idee, denk maar niet dat medewerkers dergelijke dingen van te voren krijgen te horen :+ , dan staat het de volgende dag meteen op 't internet en koopt niemand wat in de periode voor de actie. al vraag ik me echt sterk af of apple meedoet, iedereen doet de aanname, maar alle vorige acties ( behalve dan de 19% btw ) had apple weer uitgesloten, dus ik ben er nog niet echt zeker van. tenzij er rond die tijd misschien weer een update aankomt, en het voor apple goed uitkomt op deze manier alle 'oude' modelletjes weg te trappen, zoals het het geval was dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

GerritGekke

Gamechanger

Zou er binnen nu en een half jaar een nieuw model van de imac uitkomen? Ze hebben net de vernieuwde imac uitgebracht met de i3tjes etc!
Maar een grote kans dan inderdaad dat apple uitgezonderd wordt van zo`n dergelijke actie. Zou wel mooi zijn want 19% is nooit verkeerd.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
Media Markt-medewerkers mogen natuurlijk nooit over zulke grote acties vantevoren wat zeggen (en dat ga ik dus ook niet doen, scheelt dat ik het ook niet precies weet :P).

Denk overigens niet dat Apple meedoet, maar misschien dat je wel enige korting kan krijgen, want meestal willen ze geen klanten laten lopen. Maar ik werk niet op die afdeling, dus ik weet niet precies hoe het er daar aan toe gaat eigenlijk :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, maar dit is zuivere speculatie en zoals gezegd hebben normale medewerkers deze info pas een week van tevoren. Gezien daarmee de grond voor de discussie is weggevallen gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.