[xbox] eerste xbox casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 1.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, dit wordt mijn eerste casemod op GoT.
ik wil mijn xbox 360, waarschijnlijk nieuwe generatie gaan casemodden. mijn idee is om er 2 windows uit te gaan zagen doormiddel van een dremel, daar plexiglas in te gaan doen, een whisperfan te gaan plaatsen, en een corecooler. dit alles voorzien van blauwe led. nu dit mijn eerste keer is wil ik graag weten of dit te doen is en hoeveel tijd hier in gaat zitten. als er niet teveel tijd in gaat zitten zal ik foto's plaatsen.

mvg joppevnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Heb je wel een topic aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

Groeten hoeft niet op tweakers.net. Verder moet je toestemming vragen aan de modjes of je een casemod topic mag openen.

je post je casemod (de beginselen) eerst in het modderators forum. Zij kijken dan of de casemod meerwaarde heeft op tweakers. Als je van hun toestemming krijgt verplaatsen zij hem hier heen.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
ik zou de Casemod In Progress policyeventjes doornemen :P

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:05:
nu dit mijn eerste keer is wil ik graag weten of dit te doen is en hoeveel tijd hier in gaat zitten. als er niet teveel tijd in gaat zitten zal ik foto's plaatsen.
@iedereen hierboven
Ik denk dat ie eerder een tijdsspanne/duur wil hebben voor zo'n mod dan een effectief topic... :/

maar voor het geval je er wel een wilt joppevanbaar idd even de policy lezen

[ Voor 9% gewijzigd door Levizuus op 30-05-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:05:
hallo, dit wordt mijn eerste casemod op GoT.
ik wil mijn xbox 360, waarschijnlijk nieuwe generatie gaan casemodden. mijn idee is om er 2 windows uit te gaan zagen doormiddel van een dremel, daar plexiglas in te gaan doen, een whisperfan te gaan plaatsen, en een corecooler. dit alles voorzien van blauwe led. nu dit mijn eerste keer is wil ik graag weten of dit te doen is en hoeveel tijd hier in gaat zitten. als er niet teveel tijd in gaat zitten zal ik foto's plaatsen.

mvg joppevnbaar
... volgens mij wil hij toch echt wel gaan modden ;)

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tja, hoeveel tijd het 'modden' kost is sterk afhankelijk van

1) Het materiaal (Xbox is gemaakt van kunstof en metaal)
2) De plannen (hoe groot worden die gaatjes?)
3) Het gereedschap (dremel)
4) Jouw vaardigheden (wat voor ervaring heb je?)

Edit:

Op zich zaag je twee raampjes natuurlijk in een half middagje. Een stukje plexi zover krijgen dat het er in past ook wel. Mijn persoonlijke gok zou zijn dat je in totaal een middag bezig bent.

[ Voor 29% gewijzigd door sebastius op 30-05-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

sebastius schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:09:
Op zich zaag je twee raampjes natuurlijk in een half middagje. Een stukje plexi zover krijgen dat het er in past ook wel. Mijn persoonlijke gok zou zijn dat je in totaal een middag bezig bent.
Maar als het je eerste keer is wil het nog wel eens gebeuren dat het compleet verkeerd uitpakt. Dus je hebt dan een boel werk, en een lelijke behuizing. Daarom zou mijn tip zijn om eerst te gaan oefenen op iets wat verprutst mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
boazkl0p schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:37:
[...]

Maar als het je eerste keer is wil het nog wel eens gebeuren dat het compleet verkeerd uitpakt. Dus je hebt dan een boel werk, en een lelijke behuizing. Daarom zou mijn tip zijn om eerst te gaan oefenen op iets wat verprutst mag worden.
goed gereedschap, aftekenen, niet haasten, niet te dicht bij de randen, vijlen/ schuren kan altijd..

ik zou zeggen 2 middagjes als je het netjes wilt

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

En meteen even de algemene policy/FAQ. Want een topic zoals dit is wel erg mager. Daarom een slotje.

Als er een plan van opzet is met een begin kun je een Casemod In progress aanvragen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.