Verdwijnende ASUS drivers?!?!? WTF?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik kijk weer es op de ASUS site en wat zie ik daar, ASUS 6.31 drivers voor mijn ASUS V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe!

De laatste drivers waren versie 5.33, gebaseerd op de 5.xx Detonator series van Nvidia.

Momenteel gebruik ik Det. 6.47 omdat 5.33 gewoon traag is.. echter.. ik heb wel de ASUS drivers nodig om mijn videocapture te kunnen gebruiken!

Dus ik probeer 6.31 te downloaden.. en dat lukte maar niet. Ik es op onderzoek uit......op alle FTP servers van ASUS zijn die dingen (631cw9x.zip etc).. weg! Ze staan er gewoon niet!!

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Zijn er ook "losse" of "externe" drivers voor die Video Capture CODEC zodat ik mijn Det 6.47 kan blijven gebruiken??

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Volgens mij staan ze er gewoon. Probeer anders even op

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V6800/

Daar staan ze, zeker te weten!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ja ik heb ze ook al uit een andere directory geplukt.. alleen ze staan dus nergens in de V7700 directory. Lekker slim weer van die heren.. :P

Enig idee of er veel performance verschil is tussen Det 6.47 en ASUS/Det 6.31?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00
De verschillen staan vast wel ergens op die asus site denk ik

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Volgens mij als je Detonator drivers erop staan, zijn de codecs nog steeds geregistreerd. Dan kan je VirtualDub gebruiken voor capture en zo. Ik weet niet of tv-out dan werkt (met TVCC2000 bijvoorbeeld), nog niet geprobeerd.

Laat het effe weten hoe het is gegaan :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Dat heb ik al geprobeerd....eerst ASUS 5.33a, dan Det 6.47 maar VirtualDub kan dan niet grabben... TV kijken gaat wel overigens. :)

Nu maar ASUS 6.31c geinstalleerd. Werkt prima!

Pagina: 1