Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:32
Ik heb een (nl) HTC Touch HD.en een Garmin Zumo 550 (motor-gps). Ik wil graag via de Zumo kunnen bellen, via Bluetooth, dit lukt prima. Wat me niet lukt is mijn contacten op de Zumo weer te geven, noch van de SIM, noch van het geheugen.

Hoe staat de instellingen:
Zumo:
*Bluetooth aan en deze werkt ook volledig (partnership)

Touch HD:
*Bluetooth aan, zichtbaar en functioneel
*Geen passkey vereist
*Sim toegang op afstand actief
*Zichtbare modus nooit uitschakelen
*Onder "ondersteunde profielen" staat onder meer HSP (headsetprofiel) en PBAP (profiel voor telefoonboektoegang)

Enig idee wat ik fout doe? Kan ik uberhaupt mijn contacten "sharen" via bluetooth? Via activesync lukt 't iig niet (ik gebruik google agenda al)? Zijn er losse programma's om deze contacten te pushen via BT?

Handleiding Zumo (P 26)
Handleiding Touch HD (P180/182)

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

Even een push van dit topic omdat ik feitelijk hetzelfde probleem heb. Ik heb een HTC Smart en een Parrot 3200LS carkit, en contacten zijn niet te zien op de carkit, terwijl dit met oude telefoon wel goed ging.

In mijn telefoon wordt profiel "PBAP" echter niet ondersteund (zie TS) en krijg dit er ook met geen mogelijk in. Ik denk dat het probleem een instelling in de HTC is, maar ik kan het niet vinden. iemand een idee?

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..