Sorry in verkeerde forum gepost

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Ik heb perongeluk deze topic:

[topic=141136]

in Stuffis Generalis gepost, kan een adje hem verplaatsen naar internet en telefonie?
Ik was in de veronderstelling dat ik hem daar had geplaatst, mijn fout sorry |:(

Verwijderd

done.

• Red devil
  • Nu online
Mijn dank

close this one!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
close this one!
Waarom? Stel nu dat ik net ook in het verkeerde forum heb gepost dan kan ik dat mooi in dit topic zetten. Bovendien, HlpDsk is mod, zou hij dan niet zelf kunnen bedenken of hij wel/niet een slotje zet?

• Red devil
  • Nu online
Op zaterdag 10 maart 2001 16:07 schreef Chaos het volgende:

[..]

Waarom? Stel nu dat ik net ook in het verkeerde forum heb gepost dan kan ik dat mooi in dit topic zetten. Bovendien, HlpDsk is mod, zou hij dan niet zelf kunnen bedenken of hij wel/niet een slotje zet?
Omdat het specifiek over mijn topic ging, beetje onlogisch om daar meer topics in te plaatsen. BTW ik snap niet waarom mensen in een topic als deze kijken, dan moet je al mod zijn wil je dat doen (of je heel erg vervelen)
:?
Whatever

Verwijderd

Ach .. stel dat iemand vadnaag nog eens fout post, dan kan dat ook hier, ipv dat er weer een nieuw topic voor geopend hoeft te worden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat het specifiek over mijn topic ging,
Waar staat in de titel een explicite link naar jouw topic dan?
BTW ik snap niet waarom mensen in een topic als deze kijken, dan moet je al
mod zijn wil je dat doen (of je heel erg vervelen)
Is het soms strafbaar gesteld dan?

Virussen? Scan ze hier!

• Red devil
  • Nu online
Op zaterdag 10 maart 2001 16:12 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Waar staat in de titel een explicite link naar jouw topic dan?
[..]
Nergens, beetje moeilijk om die erin te proppen hè? Mijn nick is voldoende, en al helemaal in combinatie met mijn 1e posting.
Is het soms strafbaar gesteld dan?
|:(

Och al die mensen die niks beters te doen hebben om in dergelijke topics te kijken, je bent al net zo erg dus.
Pagina: 1